خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 31659
Share

تشييع پيكر شهداي نيروي انتظامي در خاش

پيكر سه شهيد نيروي انتظامي كه توسط اشرار مسلح ديشب در خاش به شهادت رسيده بودند روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شيعه و سني در اين شهرستان تشييع و براي خاكسپاري به زادگاهشان منتقل شدند.

پيكر سه شهيد نيروي انتظامي كه توسط اشرار مسلح ديشب در خاش به شهادت رسيده بودند روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شيعه و سني در اين شهرستان تشييع و براي خاكسپاري به زادگاهشان منتقل شدند.
فرماندار، روحانيون، فرماندهان و كاركنان نيروهاي نظامي و انتظامي، سران قبائل و طوايف و معتمدان و ساير قشرهاي مردمي خاش در اين آئين با شكوه حضور داشتند.
اشرار مسلح سه شنبه شب با يك دستگاه خودروي پژو 405 به سمت نيروهاي گشت انتظامي در خاش حمله كردند كه منجر به شهادت سه نفر از ماموران انتظامي اين منطقه شد.
سه نفر از نيروهاي كادر و وظيفه انتظامي شهرستان خاش بنامهاي گروهبان يكم منوچهر جويني، گروهبان يكم ابوالفضل خمر و وظيفه عباس چراغي شهيد و وظيفه سجاد عبدالهي نيز مجروح شده كه حال وي وخيم گزارش شده است.
فرماندار خاش در حاشيه تشييع شهدا گفت: عمل زشت اشرار مسلح و مخلان نظم و امنيت در جامعه محكوم است و هم اينك كار شناسايي و دستگيري مجرمان در دستور كار پليس قرار دارد و با هنجار شكنان به شدت برخورد خواهد شد.
محمد چاكرزهي اظهارداشت: اشرار مسلح و كوردلان بايد بدانند كه با شهادت عزيزان ما به هيچ وجه از اقتدار نظام كاسته نمي شود بلكه نيروهاي امنيتي، نظامي و انتظامي و قشرهاي مختلف مردمي را براي مبارزه با مخلان امنيت قاطع و استوارتر مي كند.
وي گفت: همه دستگاههاي امنيتي، انتظامي و قضايي مصمم هستند كه با مخلان امنيت به شدت برخورد كنند.
محمد احمدي بولاغ معاون سياسي اجتماعي فرماندار خاش شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار ايرنا از شهادت دو مامور نيروي انتظامي و مجروح شدن دو مامور ديگر در اين درگيري خبر داد.
خبرهاي رسيده از بيمارستان نيز حاكي از آن بود كه يكي از ماموران مجروح نيز در بيمارستان به فيض شهادت نايل شده و تعداد شهداي اين حادثه تروريستي به سه نفر افزايش يافت.
حوالي ساعت 20 شب گذشته درگيري شديدي در بلوار بهداشت خاش واقع در ميدان پسته بوجود آمده بود.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان نيز امروز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: اشرار مسلح سه شنبه شب با يك دستگاه خودروي پژو 405 به سمت نيروهاي انتظامي در خاش تيراندازي كردند كه منجر به شهادت 2 نفر از ماموران انتظامي اين منطقه شد.
سردار حسين رحيمي اظهار داشت: 2 درجه دار نيروي انتظامي در جريان اين تيراندازي به شهادت رسيدند و دو سرباز وظيفه ديگر نيز مجروح شدند كه حال يكي از آنان وخيم است.
وي ادامه داد: گروهبان يكم منوچهر جويني و گروهبان يكم ابوالفضل خمر در لحظه درگيري با اشرار مسلح به شهادت رسيدند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: مجروحان اين حادثه سريعا به بيمارستان شهر خاش منتقل و در حال مداوا هستند.
خاش در 185 كيلومتري جنوب زاهدان مركز سيستان و بلوچستان واقع شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.