خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 46084
Share

ملاثانی و فجرسپاسی پشت درهای بسته ورزشگاه غدیر/ استقلال خوزستان اجازه ورود نداد!

باشگاه استقلال خوزستان هنوز به دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی اجازه ورود به ورزشگاه غدیر اهواز را نداده است.

باشگاه استقلال خوزستان هنوز به دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی اجازه ورود به ورزشگاه غدیر اهواز را نداده است.
در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز هنوز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداده است.
نکته قابل تامل این است که هم اکنون تیم استقلال خوزستان هم در ورزشگاه غدیر برای انجام تمرینات حاضر شده است.
علی جاسمی مربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی با تایید این خبر به ایسنا، گفت: دو ساعتی هست که هر دو تیم پشت درهای ورزشگاه غدیر اهواز معطل مانده‌اند و باشگاه استقلال خوزستان اجازه ورود نمی‌دهد. هنوز دلیل این کار مشخص نیست اما اگر قرار باشد بازی هم برگزار شود مطمئناً با تاخیر برگزار می‌شود.
او با گله‌مندی از این رفتار باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: اقدام باشگاه استقلال خوزستان برازنده فوتبال خوزستان نیست. لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد و باید همه بازی‌ها در زمان مقرر برگزار شوند. نفت مسجدسلیمان در حال حاضر در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر است که برگزار نشدن این بازی به سود فجرسپاسی خواهد بود و نماینده خوزستان متضرر می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.