خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 46071
Share

فراخوان سه پروژه شهری اهواز منتشر می‌شود/ صدور مجوزهای زیپ‌لاین رودخانه کارون

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از انتشار فراخوان سه پروژه مهم شهری اهواز در روزهای آینده خبر داد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از انتشار فراخوان سه پروژه مهم شهری اهواز در روزهای آینده خبر داد.
صادق کهوازی با بیان اینکه سال گذشته سه پروژه مشارکتی مدنی در اهواز به مرحله عقد قرارداد رسید، اظهار کرد: مجتمع مسکونی گلستان به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در هشت  طبقه، مجتمع مسکونی نهج‌البلاغه به مساحت یک هزار و ۸۶۷ متر مربع در هشت طبقه و مجتمع بازارچه رسالت به مساحت ۶۵۰ مترمربع به صورت مشارکت مدنی به مرحله عقد قرارداد و جذب سرمایه رسیده است.
وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ادامه داد: استفاده از مشارکت مردمی در سرمایه‌گذاری، در اولویت کاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قرار دارد و در روزهای آینده با تایید کمیته فنی و بازرگانی، سه پروژه مهم شامل سوله مهرشهر به مساحت ۴ هزار متر مربع، تالار ولیعصر و پارک نوستالوژی حجاب به مرحله فراخوان خواهند رسید و شهروندان و سرمایه‌گذاران می‌توانند با شرکت در فراخوان وارد مرحله سرمایه‌گذاری شوند.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز عنوان کرد: پروژه تفریحی ورزشی زیپ‌لاین نیز مراحل دریافت مجوزها را به پایان رسانده و به مرحله امضای قرارداد رسیده است و در روزهای آینده با هدف استفاده مفید از فضای جذاب و بکر رودخانه کارون وارد فاز اجرایی می‌شود. پروژه مجتمع مسکونی رسالت نیز با مساحت ۲ هزار و ۸۵۹ مترمربع و مجتمع مسکونی مهرشهر هم با مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در مرحله عقد قرارداد قرار گرفته است.  
وی در خصوص اجرای پروژه لایت باکس در سطح شهر افزود: پروژه لایت‌باکس (استندهای تبلیغاتی) با همکاری سازمان زیباسازی با هدف ساماندهی و ایجاد جلوه‌های بصری در سطح معابر اجرا خواهد شد و این پروژه هم در مرحله اعلام فراخوان قرار گرفته است.
کهوازی گفت: روند جذب سرمایه با توجه به شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود، بسیار پیچیده و زمان‌بر است. دریافت مجوزهای لازم از سازمان‌ها و دیگر نهادها از جمله آب و برق، میراث فرهنگی، کمیسیون ماده ۵، شورای ترافیک، محیط زیست و راه و شهرسازی و... نیازمند همکاری و تشکیل جلسات تخصصی است و تمام این مراحل توسط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با هدف تسهیلگری در جذب سرمایه و همکاری با سرمایه‌گذار انجام می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.