خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 46070
Share

تایید نهایی بیش از ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت

۱۰ هزار و ۷۰۲ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت در استان خوزستان تایید نهایی شدند.

۱۰ هزار و ۷۰۲ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت در استان خوزستان تایید نهایی شدند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان اظهار کرد: مطابق با آیین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد و همچنین خانواده‌های دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، در صورت واجد شرایط بودن، زمین تعلق می‌گیرد.
میثم آذرسا گفت: تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۴۲۵ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: طی شش ماه گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت تایید نهایی شده‌اند که پس از آماده‌سازی قطعه زمین، فرایند تخصیص به متقاضیان انجام خواهد شد.
‌آذرسا با اشاره به محدودیت‌های کلی در استان از جمله همجواری با اراضی کشاورزی، توپوگرافی و مالکیت دولتی در برخی از شهرها که امکان توسعه شهری وجود ندارد، بیان کرد: در بسته پیشنهادی به مجموعه وزارت راه و شهرسازی، جابجایی اراضی هدف متقاضیان از شهرهایی که امکان تامین زمین برای آن‌ها میسر نیست، به سایر شهرهای استان، تدوین شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اجرای طرح جوانی جمعیت و تحکیم بنیان‌های خانواده برای آینده کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین جهت قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانی مصوب شده تا از خانواده‌ها و جمعیت جوان به‌ صورت ویژه حمایت شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.