خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 25278
Share

پورموسوی: از اعتماد به جوانان پشیمان نیستیم/پرسپولیس را با تمام ستاره‌هایش شکست می‌دهیم

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که از اعتماد به جوانان نه پشیمان و نه نگران هستیم، گفت: قطعا پرسپولیس ما را حریف سرسختی برای خودش ترسیم می‌کند و ان‌شاءالله این تیم را با تمام ستاره‌هایش شکست می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که از اعتماد به جوانان نه پشیمان و نه نگران هستیم، گفت: قطعا پرسپولیس ما را حریف سرسختی برای خودش ترسیم می‌کند و ان‌شاءالله این تیم را با تمام ستاره‌هایش شکست می‌دهیم.
سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: پس از بازی با سپاهان اولین جلسه تمرینی‌مان دو روز پیش برگزار شد و آقای ویسی در ابتدای این جلسه به مسایل فنی بازی قبلی‌مان برابر سپاهان اشاره داشت و به بازیکنان گفت که اگر اعتماد به نفس‌شان را کمی بالاتر می‌بردند، می‌توانستیم برنده باشیم و در بدترین حالت هم می‌توانستیم با تک امتیاز، اصفهان را ترک کنیم.
وی بیان کرد: ویسی بازی با سپاهان را تمام شده اعلام کرد و از بازیکنان خواست که از نظر روحی - روانی و جسمانی خودشان را برای بازی این هفته برابر پرسپولیس آماده کنند. باتوجه به اهدافی که به دنبال آن هستیم، قصد داریم امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم و این مهم دور از دسترس نیست. روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده‌ایم و به این روند تا پایان هفته ادامه می‌دهیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان این بازی را برای هر دو تیم، بزرگ و سخت دانست و گفت: پرسپولیس قطعا ما را حریف سرسختی برای خودش ترسیم می‌کند و من فکر می‌کنم آن‌ها در این بازی به دنبال تک امتیاز هستند ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به سه امتیاز دست پیدا کنیم، چرا که به دنبال رسیدن به هدف بزرگ‌مان که کسب جایگاهی مناسب در نیم‌فصل اول است، هستیم.
وی بیان کرد: برای بازی با پرسپولیس محروم و مصدوم نداریم و کارت بازی حکیم نصاری هم صادر شده است. ادواردو، مدافع خارجی‌مان هم که مصدوم بود، مشکلش برطرف شده است و به این بازی می‌رسد.
پورموسوی در ارزیابی‌اش از تیم پرسپولیس، خاطرنشان‌کرد: پرسپولیس تیم خوب و جوانی است. این تیم در خط جلو خوب و سرعتی است اما هر چه در این خط، قوی است به نظرم در خط عقب با مشکل مواجه است. ان‌شاءالله پرسپولیس با تمام ستاره‌هایش به این جا می‌آید و ما سه امتیاز را به دست می‌آوریم.
وی درباره دیدار برابر سپاهان نیز عنوان کرد: ما واقعا بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و به موقعیت‌های بسیار خوبی هم دست پیدا کردیم و باید قبول کرد که سپاهان تیم بسیار بزرگی است و به دست آوردن این همه موقعیت مقابل این تیم، کار سخت و بزرگی است که بازیکنان ما توانستند آن را انجام دهند. در این بازی کمی، کم‌تجربگی و بی‌دقتی باعث شد که نتوانیم به گل برسیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: نمی‌گویم داور در نتیجه این بازی صد درصد تاثیرگذار بود ولی قطعا بی‌تاثیر هم نبود. در این دیدار بازیکنان ما در فاصله 10 دقیقه، چهار کارت زرد گرفتند و داور سوت‌های 50 - 50 را هم به حریف داد و من هنوز هم معتقدم آن خطایی که در دقیقه 87 در محوطه جریمه روی سیف‌اللهی انجام شد، پنالتی بود که داور آن را نگرفت. در کل این بازی را به فراموشی سپرده‌ایم و از بازیکنان خواسته‌ایم که این بازی برای آن‌ها تجربه شود.
وی درباره اعتماد به جوانان در استقلال خوزستان، گفت: در بازی نخست‌مان اعتماد به جوانان جواب داد و ما از اعتماد به جوانان نه پشیمان و نه نگران هستیم و ان‌شاءالله آینده از آن این جوانان است. پس از بازی با سپاهان نیز آن قدر پیام روی گوشی‌هایمان آمد که فکر کردیم ما برنده شده‌ایم. مردم از عملکرد، بومی و جوان شدن تیم، راضی بودند.
پورموسوی گفت: ایراداتی هم داریم ولی باید به این موضوع توجه داشت که تیم ما در کمتر از یک ماه دور هم جمع شد و هر چه جلوتر برویم به همبستگی و هماهنگی می‌رسیم و تیم‌مان روند رو به رشد خود را آغاز می‌کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.