خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 21820
Share

مکوندی: کار سختی برابر نفت داریم/به دنبال برگرداندن دوس‌سانتوز هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان کار تیمش برابر نفت تهران را سخت ارزیابی کرد و گفت: تیم‌مان برای این‌که در لیگ بماند، نیاز دارد که در تمام بازی‌هایی که پیش رو دارد، بیشتر امتیازات را کسب کند.

بهروز مکوندی اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان پس از یک هفته استراحتی که داشتیم، از چهارم فروردین ماه آغاز شد تا خودمان را برای هفت بازی باقی مانده در لیگ آماده کنیم تا بتوانیم امتیازات لازم را به دست آوریم و تیم را در لیگ نگه داریم.
وی با اشاره به دیدار تدارکاتی تیمش مقابل نفت آبادان گفت: روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت آبادان رفتیم که این بازی بدون گل به پایان رسید. با توجه به یک هفته استراحتی که داشتیم و فشار بسیاری که طی دو سه روز تمرینات‌مان به بازیکنان آورده بودیم، انتظار داشتیم که نتوانیم کارهایی که مدنظرمان است را پیاده کنیم ولی در کل بازی بدی نبود و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم طی چند روز باقی مانده بتوانیم با تمریناتی که انجام می‌دهیم، شرایط‌مان را بهتر کنیم و آماده بازی بسیار مهم‌مان با نفت تهران شویم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارزیابی‌اش از تیم نفت تهران، خاطرنشان‌کرد: نفت تهران صدرنشین لیگ است و در مسابقات آسیایی هم نماینده ایران است و تیم بسیار خوبی است. چند سالی است که بازیکنان این تیم در کنار هم کار می‌کنند و از بازیکنان جوان و آینده‌دار بهره می‌برد. این تیم از یکسری بازیکنان با تجربه و بسیار خوب هم برخوردار است. نفت تهران انسجام تیمی بسیار خوبی دارد و خط دفاع خیلی قوی و خط حمله بسیار سرعتی و زهرداری دارد. این تیم از بازیکنان بسیار تاکتیکی‌ای هم بهره می‌برد. ما کار بسیار سختی در پیش داریم و نیازمند این هستیم که در تمام مسابقاتی که پیش رو داریم بیشتر امتیازات را به دست آوریم تا در پایان مسابقات بتوانیم در لیگ بمانیم. درست است نفت تهران تیم بسیار خوبی است ولی تمام تلاش ما این است که ان‌شاالله بتوانیم امتیاز لازم را به دست آوریم تا به ادامه حرکت‌مان کمک کند.
وی درباره بخشیده شدن میلاد زنیدپور و بازگشت وی به تمرینات نیز، گفت: زنیدپور با توجه به مشکلی که داشت به کمیته انضباطی باشگاه رفت و با رای این کمیته از پنجم فروردین ماه به تمرینات تیم برگشت و مانند سایر بازیکنان تمرین می‌کند و ما هم در خدمت او هستیم.
مکوندی همچنین درباره عدم حضور کارلوس دوس‌سانتوز در تمرینات تیم، عنوان کرد: باشگاه پیگیر این موضوع است و شکایتی هم به فدراسیون ارائه داده است. از طریق مدیر برنامه‌های این بازیکن به دنبال این هستیم که با او به توافقاتی برسیم تا ان‌شاالله اگر شرایط مهیا باشد، کارلوس به تمرینات برگردد و در ادامه مسابقات به ما کمک کند و امیدوارم که مشکل حل شود و او برگردد. ما برای چند بازی حساس پیش رو به تمام بازیکنان‌مان نیاز داریم و امیدوارم در پایان لیگ همگی خوشحال باشیم و زحمات و تلاش‌مان به ثمر بنشیند و تیم‌مان در لیگ ماندگار شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.