خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 21816
Share

پورموسوی : برای نزدیک شدن به هدف‌مان باید از تراکتور امتیاز بگیریم

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر بخواهیم به هدف‌مان نزدیک شویم باید در تبریز با امتیاز از زمین خارج شویم.

سیداکبر پورموسوی اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان از پنجم فروردین ماه آغاز شد و با توجه به این‌که بازیکنان‌مان یک هفته استراحت داشتند، در دو سه روز ابتدایی تمرینات به کارهای بدنی پرداختیم.
وی افزود: با توجه به این‌که بیشتر تیم‌هایی که می‌خواهیم با آن‌ها بازی تدارکاتی داشته باشیم، در تعطیلات بودند روز گذشته نیز یک بازی درون تیمی داشتیم. امروز هم به تیم استراحت داده‌ایم و از فردا تمرینات‌مان مجددا از سر گرفته می‌شود و روی نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی کار می‌کنیم. قرار بود یک بازی دوستانه با امیدهای فولاد خوزستان داشته باشیم که با توجه به این‌که چند بازیکن‌مان مصدوم بودند، این دیدار لغو شد که جا دارد بابت این موضوع از بازیکنان تیم امید فولاد هم عذرخواهی کنیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تا پیش از بازی با تراکتور سعی می کنیم به شرایط بازی رسمی برسیم. برخی مواقع تعطیلات لیگ به ضرر ما بوده است؛ تیم‌مان در طول لیگ دو مرحله به نقطه خوبی رسیده بود که متاسفانه لیگ تعطیل شد. پس از بازی‌های خوبی که مقابل پدیده و صبا داشتیم، باز لیگ تعطیل شد که فکر می‌کنم این حداقل به تیم ما ضربه می‌زند.
وی در ارزیابی‌اش از تیم تراکتورسازی، عنوان کرد: تراکتور پس از آمدن سرمربی جدیدش، می‌توان گفت اسبش را برای قهرمانی زین کرده است. این تیم زمانی که در خانه بازی دارد تماشاگران به خوبی آن را حمایت می‌کنند و من فکر می‌کنم به دور از بحثی که مطرح است و گفته می‌شود به دلیل این‌که تراکتورسازی پس از بازی با ما، بازی آسیایی دارد، ذهنش بیشتر درگیر آن دیدار است، مطمئن هستم که تراکتور با تمام قوا روبه‌روی ما می‌آید؛ چرا که نگاهش به صدر جدول است و بازی ما برایش مهم‌تر از بازی‌های آسیایی‌اش است.
پورموسوی خاطرنشان‌کرد: اعضای تیم ما پیش از بازی با پدیده هم‌قسم شده بودند که از شرایطی که داشتیم دور شویم و این اتفاق افتاد و قطعا اگر بخواهیم بازهم به آن هدف‌مان نزدیک شویم، باید در تبریز با امتیاز از زمین خارج شویم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.