خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 21239
Share

هشدار پليس برای سفرهاي درون‌شهري

پليس خوزستان با اشاره به خطراتي، كه بي​احتياطي و رعايت نكردن نكات ايمني در پي دارد، بار ديگر از شهروندان خواست در سفرهاي درون شهري و استفاده از خودروهاي مسافركش هشدارهاي پليس را جدي بگيرند.

پليس خوزستان با اشاره به خطراتي، كه بي​احتياطي و رعايت نكردن نكات ايمني در پي دارد، بار ديگر از شهروندان خواست در سفرهاي درون شهري و استفاده از خودروهاي مسافركش هشدارهاي پليس را جدي بگيرند.
سرهنگ پاسدار سيدرحمان موسوي اظهار کرد: هنگام سوار شدن به خودروهاي مسافربر، با هوشياري كامل از پول و طلاي همراه خود مراقبت كنيد و آنها را در معرض نمايش ديگران قرار ندهيد.
وی افزود: در بين راه از قبول و مصرف هرگونه مواد غذايي، نوشيدن و خوشبوكننده از راننده يا ديگر مسافران ناشناس خودداري كنيد چون ممكن است افرادي با تعارف مواد غذايي يا نوشيدن مسموم، قصد تعرض يا دزديدن وسايل شما را داشته باشند.
موسوی ادامه داد: همچنین از طرح مسائل شخصي، خانوادگي و بيان اسرار زندگي خود به راننده يا ديگر مسافران بپرهيزيد.
معاون اجتماعي فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: هنگام سوار شدن به خودروهاي مسافربر، شماره ماشين را به ذهن بسپاريد و يادداشت كنيد تا در مواقع نياز بتوانيد در اختيار پليس قرار دهيد و براي ترددهاي داخل شهري و بين​شهري حتما از دستگاه​هاي عمومي و مجاز استفاده كنيد.
وی عنوان کرد: درصورت بروز رفتار مشكوك از راننده يا انحراف خودرو از مسير اصلي، بلافاصله واكنش نشان دهيد و راننده را براي ادامه حركت در مسير اصلي ملزم كنيد.
موسوی تصریح کرد: در صورتي كه از حضور در خودرويي احساس خطر كرديد در نخستين فرصت ممكن به بهانه​اي پياده شويد.
وی گفت: بين راه از قبول هرگونه پيشنهاد يا قول واهي مانند پيدا كردن شغل، تهيه وام، خريد خودرو و خانه و مانند آن از طرف راننده يا مسافران خوددااري كنيد چرا كه ممكن است تبهكاران با اين شگرد در كمين شما باشند.
معاون اجتماعي فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: از تنها گذاشتن كودكان خود در خودروهاي مسافربر شخصي حتي براي لحظه​اي كوتاه خودداري كنيد.
وی اظهار کرد: هنگام پياده شدن از خودرو مواظب باشيد وسايل خود را جا نگذاريد و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشكوك و احساس خطر، بلافاصله مراتب را به مركز فوريت​هاي پليسي 110 اطلاع دهيد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.