خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 18140
Share

شعبانی:اختصاص 30 میلیون تومان کمک خیرین به ورزش هندیجان

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان از اختصاص 30 میلیون تومان کمک یکی از خیرین شهرستان به ورزش هندیجان خبر داد.

بهروز شعبانی اظهار کرد: باید تمام مسئولان برای توسعه ورزش شهرستان گام‌های بلندتری بردارند و در بخش تخصیص اعتبار و تقسیم بودجه، ورزش را به صورت ویژه در نظر داشته باشند.
وی افزود: معتقد هستم که راه توسعه و پیشرفت شهر از راه تعامل و همدلی می‌گذرد و بر این نکته اعتقاد راسخ دارم که افراد باید معتقد و متخصص نیز باشند و بیشترین ضربه را شهرستان از عدم تفاهم گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان با اشاره به وجود برخی مشکلات در ورزش شهرستان و انتقاداتی که ورزشکاران نسبت به شورای شهر دارند گفت: انتقاد مردم از مسئولان امری طبیعی‌ست اما باید نقد سازنده باشد.
شعبانی ادامه داد: اعضای شورا تمام تلاش خود را می‌کند تا رضایت اهالی ورزش شهرستان را بیش از پیش جلب کند اما دوستان ورزشی باید واقعیت و توان مالی شورا و شهرداری را ببینند سپس در مورد کمک به ورزش قضاوت کنند.
وی اضافه کرد: آنچه به ورزش کمک شده از طریق تعاونی سندیکاها به والیبال، کشتی و پینگ‌پنگ کمک نقدی صورت گرفته است.
شعبانی خاطر نشان کرد: رسیدگی به وضعیت چمن استادیوم تختی از کوتاه کردن چمن تا دفع آب‌های استادیوم، آسفالت کردن پیاده‌روهای مجاور استادیوم، خاک‌ریزی اطراف سالن ورزشی هندیجان جنوبی، کمک 10 میلیون تومانی شورا برای برگزاری یادواره شهدا هندیجان از جمله پروژه‌های انجام شده و در دستور کار شورای شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان عنوان کرد: مصوب شده بود 30 میلیون تومان حاصل از فروش یک قطعه زمین برای حمایت و کمک به ورزش صورت پذیرد که زمین را یکی از خیرین در اختیار شهرداری قرار داد.
وی بیان کرد: کارشناسی قیمت این قطعه زمین واقع در هندیجان جنوبی برای تصویب نهایی به شورا آمد ولی چون قیمت ذکر شده بالا بود با آن مخالفت شد.
شعبانی در همین ارتباط تصریح کرد: به محض بررسی و کارشناسی مجدد، ظرف مدت یک تا دو ماه آینده این مبلغ به ورزش شهرستان تعلق می‌گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان با اشاره به سالن المپیک نیز گفت: در مورد سالن المپیک، شورا مصوب کرد به‌صورت مزایده اداره آن به فرد واجد شرایط اجاره داده شود، اما فرمانداری، مصوبه شورا را رد کرد و معاون فرماندار تاکید کرده مدیریت سالن بر عهده فرمانداری است.
وی ادامه داد: عدم توجه مسئولان به نظرات شورا باعث ایجاد شکاف می‌شود که اگر این شکاف به حداقل ممکن و به صفر برسد حتی با بودجه کم هم می‌توان کارهای اساسی انجام داد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.