خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 18044
Share

بهمن:مدال‌آوري ورزشكاران خوزستاني در انتخابی‌تیم‌ملی اواسپورت

ورزشكاران خوزستاني در مسابقات انتخابی تیم‌ملی اواسپورت به 8 مدال رنگارنگ دست پيدا كردند.

ورزشكاران خوزستاني در مسابقات انتخابی تیم‌ملی اواسپورت به 8 مدال رنگارنگ دست پيدا كردند.
علي بهمن، مسوول كميته اواسپورت هيات انجمن‌هاي ورزشي استان اظهاركرد: اين رقابت‌ها 27 و 28 آذرماه در دو رده‌سني جوانان و بزرگسالان به ميزباني اصفهان برگزار شد و در پایان،  ورزشكاران خوزستاني صاحب 4 مدال طلا و 4 برنز شدند.
وي ادامه‌داد: در رده‌سني جوانان، عباس عبداللهي در وزن 51 كيلوگرم و ميلاد مقصودي در وزن 64 كيلوگرم مدال برنز به دست آوردند. در رده‌سني بزرگسالان نيز امين‌محمد نادي‌نژاد در وزن 60 كيلوگرم، علي بليوند در وزن 72.5 كيلوگرم، حميد عبداللهي در وزن 79 كيلوگرم و مجتبي داوودي در وزن 86 كيلوگرم صاحب مدال طلا شدند.
مسوول كميته اواسپورت هيات انجمن‌هاي ورزشي خوزستان افزود: سعيد بساك در وزن 64 كيلوگرم و اكبر طاهري در وزن 71 كيلوگرم  نیز هر دو به مدال برنز رسيدند. در پایان این مسابقات تيم خوزستان توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد.
وي درباره سطح اين دوره از مسابقات، گفت: برای اولین‌بار بود که اين رقابت‌ها برگزار مي‌شد و سطح بسيار بالایی داشت، چرا كه قهرمانان جهان، آسيا و ملي‌پوشان در آن حضور داشتند. تيم خوزستان نیز با 50 درصد از توان خود در اين پيكارها شركت كرد و توانست نتيجه‌ای مطلوب به دست آورد. در هر صورت عملكرد ورزشكاران خوزستاني بسيار خوب بود و ورزشکاران استان توانستند كيفيت بالايي را از خود به نمايش بگذارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.