خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 17022
Share

حاجیان:پایان مسابقات نجات‌غریق خوزستان با قهرمانی نفت اهواز

رقابت‌های نجات‌غریق باشگاه‌های خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

رقابت‌های نجات‌غریق باشگاه‌های خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان اظهارکرد: این مسابقات یکم آذرماه با حضور هفت تیم در مسجدسلیمان برگزار شد.
وی بیان‌کرد: در ماده 100 متر بامانع، امین کریمی و محمد پشم‌فروش هر دو از تیم شهدای کارگر اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و ساسان کریمی از مسجدسلیمان در جایگاه سوم قرار گرفت.
رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: در ماده 4 در 33 متر بامانع تیمی، تیم شهدای کارگر اهواز متشکل از امیرمهرداد کریمی، امین کریمی، هادی یوسفی و محمد پشم‌فروش به قهرمانی رسید، تیم نفت اهواز متشکل از سامی عساکره، رضا سیفی، میلاد معین‌خیاط و علیرضا حسن‌پور دوم شد و تیم ماهشهر متشکل از بهزاد عزیززاده، علی جهانگیری، سجاد دشمن‌زیاری و علی شفیعی جایگاه سوم را به دست آورد.
وی افزود: در ماده 100 متر حمل آدمک بافین غواصی، ساسان کریمی و کیامرث مرتضایی هر دو از مسجدسلیمان به ترتیب اول و دوم شدند و جایگاه سوم به بهزاد عزیززاده از ماهشهر رسید. در ماده 66 متر حمل آدمک نیز میلاد معین‌خیاط از نفت اهواز قهرمان شد، بهزاد عزیززاده از ماهشهر در مکان دوم ایستاد و علیرضا حسن‌پور از نفت اهواز سوم شد.
حاجیان درباره تیم‌های برتر ماده 4 در 33 متر حمل آدمک، گفت: نفت اهواز متشکل از علیرضا حسن‌پور، رضا سیفی، مقداد رزاقی و میلاد معین‌خیاط در جایگاه اول قرار گرفت، تیم ماهشهر متشکل از بهزاد عزیززاده، علی جهانگیری، سجاد دشمن‌زیاری و رضا نظری دوم شد و تیم شوشتر متشکل از احسان حسین‌پور، میلاد شاه‌مرادیان، محسن ماهورزاده و شهرام قناد در مکان سوم قرار گرفت.
وی بیان‌کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های نفت اهواز، شهدای کارگر اهواز و ماهشهر به ترتیب با 56، 55 و 50 امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.