خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 13026
Share

طارمي: من مهاجم هستم نه فرشته

مهدي طارمي با انگيزه هاي زيادي که از ابتداي فصل از خود نشان داد مورد توجه همه قرار گرفت. اين بازيکن که از ليگ يک به جمع سرخپوشان اضافه شده است در حال حاضر حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

طارمی در مورد دیدار با صبا  گفت: بازی خوبی ارائه دادیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم نمایشمان خوب بود. البته این را هم بگویم که روز روز صبا نبود، آنها در کل 90 دقیقه تنها یک موقعیت داشتند.
او در مورد اینکه فکر می کند پرسپولیس از بحران خارج شده یا نه ادامه داد: ما هفته اول بد نتیجه گرفتیم اما در بازی با ذوب‌آهن با بردی که به دست آوردیم نتیجه مان را جبران کردیم اما دوباره با کسب باخت و تساوی وارد بحران شدیم، حالا توانسته ایم صبا را ببریم و از بحران تا حدودی خارج شویم. امیدوارم این برد تداوم داشته باشد.
مهاجم پرسپولیس که اکنون از او به عنوان فرشته نجات دایی یاد می کنند. نظرش را در این باره اینگونه بیان می کند: قرار نیست با زدن یک گل فرشته نجات دایی لقب بگیرم گل زدن وظیفه یک مهاجم است. تمام تلاشم را می کنم که برای آقای دایی مثمرثمر باشم، درست است که گل زدن لذت خاصی دارد اما مهم نیست چه کسی در تیم ما به گل برسد.
وقتی از او پرسیده می شود خیلی ها می گویند تو جور غیبت صادقیان در خط حمله را می کشی پاسخ می دهد: فکر می کنم پیام خیلی بالاتر از این حرف هاست که من بخواهم جورش را بکشم. امیدوارم محرومیت صادقیان هر چه زودتر تمام شود و بتواند به تیم محبوبش کمک کند.
بازیکن پرسپولیس درباره مورد اینکه آیا نگرانی ندارد با بازگشت صادقیان نیمکت نشین شود گفت: من روز اولی که به پرسپولیس آمدم همه این بازیکنان که حالا ما در اختیارشان نداریم دراین تیم حضور داشتند من که نمی دانستم قرار است پیام محروم شود ولی باز با این حال آمدم تا در پرسپولیس خودم را نشان دهم. در آخر این نظر علی دایی است که چه کسی در ترکیب ثابت حضور داشته باشد.
طارمی در خصوص بازی با تراکتور و کری خوانی های بازیکنان حریف اضافه کرد: امیدوارم با حضور تماشاگران که همیشه به بچه های تیم روحیه می دهند تراکتور را با ارائه یک بازی خوب شکست دهیم ما جواب تراکتوری ها را در زمین می دهیم، حرف را که همه می زنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.