خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 13025
Share

کیانی زاده: ثبات ورزش خوزستان نیازمند درآمدزایی پایدار است

مدیر کل امور ورزش و جوانان خوزستان رسیدن به ثبات در ورزش استان را نیازمندرسیدن به درآمدزایی پایدار در این بخش عنوان کرد

مدیر کل امور ورزش و جوانان خوزستان رسیدن به ثبات در ورزش استان را نیازمندرسیدن به درآمدزایی پایدار در این بخش عنوان کرد.
فرامرز کیانی زاده شامگاه گذشته در نشست با هیئات ورزشی استان خوزستان گفت: از مجموع هیات های ورزشی استان 41 هیات هدف گذاری شده و فقط سه یا چهار هیات آن هم فقط به دلیل نداشتن سرپرست هنوز هدف گذاری نشده اند.
وی ضمن اینکه از روسای هیات ها درخواست کرد تا با جدیت و پشتکار به دنبال کسب موفقیت های بیشتری برای استان  باشند، گفت: هدف گذاری نه تنها باعث ایجاد انگیزه بین تیم ها می شود بلکه ما را نیز در رسیدن به اهدافی مهم یاری می کند. مثلا یکی از نکات مهم هدف گذاری برآورد هزینه حدود دو میلیارد ریالی برای تعهدات هیات ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه  آخرین تقسیم پول در سال 91 بین هیات ها انجام شده، اظهار کرد: با توجه به اینکه دو سال مبلغی به هیات ها داده نشده آنها بدهی زیادی متحمل شده اند که با این تفاصیل می دانیم پولی که مقرر شده به هیئات داده شود کفاف هزینه های آنان را نمی دهد اما به هر صورت این هفته بعد از دو سال مبالغی را به حساب هیات ها واریز می کنیم.
کیانی زاده بیان کرد: برای واریز مبلغ تعیین شده در اسرع وقت روي كمك استانداري كه نگاه ویژه ای به ورزش دارد، برنامه ریزی کرده ایم و بر طبق قرار تعیین شده در این هفته 30 تا 40 درصد اعتبار به حساب هیات ها واریز می شود.
وی تصریح کرد: در گام بعد و در کنار هدف گذاری بحث تجهیزات ورزشی است، می دانیم که هیات ها سال هاست که تجهیزات جدیدی خریداری نکرده اند اما اکنون و با توجه به هدف گذاری انجام شده این امر باید صورت بگیرد. به همین منظور از روسای هیات ها می خواهیم تا نام تجهیزات مورد نیاز خود را با ذکر مبلغ در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار دهند تا سازمان مذکور با همکاری استانداری تجهیزات لازم را تهیه کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اذعان کرد: تا زمانی که منتظر کمک استانداری و فرمانداری برای هزینه های مورد نیاز هیات ها باشیم ورزشمان با نوسان رو به رو است، اگر بخواهیم ورزش در استان به ثبات برسد باید به درآمد زایی برسیم یعنی درآمد پایدار داشته باشیم، پس از همین حالا باید به فکر درآمد زایی باشیم تا طی یکی دو سال آینده دیگر نیاز به کمک خارج از سازمان نداشته باشیم به همین دلیل و در راستای چگونگی درآمد زایی در آینده ای نزدیک جلسه ای با روسای هیات ها برگزار می کنیم.
کیانی زاده در پایان به تعیین عبدالرسول ممتازان که مشاور اقتصادی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی بوده و الان نیز مشاور استاندار هستند به عنوان مشاور اقتصادی مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اشاره کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.