خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 11538
Share

عبداللهي:پايانه خودروهاي سنگين در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام(ره) احداث می‌شود

قرارداد سرمایه‌گذاری احداث و بهره‌برداری از پایانه خودروهای سنگین با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال به منظور ساماندهی تردد و استقرار خودروهای سنگین در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) منعقد شد.

سعداله عبداللهي، مديركل بنادر و دريانوردي استان اظهارکرد: اين پروژه سرمايه‌گذاري در قالب احداث پايانه خودروهاي سنگين در زميني به مساحت 10 هكتار در اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) اجرا مي‌شود.
وی افزود: ساخت این پايانه بيش از 24ماه به طول مي‌انجامد و شركت سرمايه‌گذار ضمن بهره‌برداری از آن در قالب اجاره بلندمدت(BOT)، زمینه اشتغال مستقیم برای  25 نفر و فرصت اشتغال غیرمستقیم برای 100 نفر را فراهم می‌کند.
عبداللهی با اشاره به ضرورت احداث چنين پايانه‌هايي با نگاه مدیریت لجستيكي، به لحاظ  قرارگيري اين مجتمع بندري در كريدور شمال- جنوب، ساماندهی تردد کامیون‌ها و مدیریت ترافیک خودروهاي سنگین در سطح مجتمع بندری را از جمله مزایای بهره‌برداری از این پایانه برشمرد که بهبود خدمات‌رسانی به رانندگان این خودروها را نیز در پی خواهد داشت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان همچنین در تبیین فواید فعالیت این پایانه در کاهش زمان انجام تخلیه و بارگیری و در نتیجه کاهش هزینه‌های زنجیره تأمین فعاليت‌هاي بندري و دريايي، تصریح‌کرد: با افزایش دسترسی به کامیون‌ها در سطح مجتمع بندری به واسطه نقشی که این پایانه در کنترل کامیون‌ها دارد، از میزان حوادث ترافیکی کاسته شده و امنیت تردد و سطح رضایتمندی رانندگان کامیون‌ها در این مجتمع بندری ارتقاء می‌یابد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.