خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر : 11510
Share
نماینده مردم اهواز در مجلس:

موسوی:امام با نامگذاری روزقدس عمق استکبار ستیزی انقلاب را نشان داد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل با نامگذاری روز قدس عمق استکبارستیزی انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کرده است.روز قدس روز خروش دنیای اسلام بر علیه رژیم جعلی صهیونیستی و روز اقتدار و وحدت مسلمانان است...

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل با نامگذاری روز قدس عمق استکبارستیزی انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کرده است.
سید شکرخدا موسوی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس روز خروش دنیای اسلام بر علیه رژیم جعلی صهیونیستی و روز اقتدار و وحدت مسلمانان است.
وی بیان کرد: این روز به امام راحل تعلق دارد زیرا با نامگذاری روز قدس عمق استکبارستیزی انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کرده است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط فعلی دنیای اسلام و اهداف استکبار جهانی افزود: اسرائیل غاصب مردم بی‌دفاع غزه را با اقدامات وحشیانه خود با زبان روزه شهید می‌کند که این نشانگر ظلم بی حد مقیاس آنها است.
وی عنوان داشت: باید این مردم روزه‌دار را تحسین کرد که ثابت کرده‌اند پا به پای آرمان‌های امام و مسئولین نظام، گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان پشتیبان مستضعفین جهان خصوصا مردم غزه و فلسطین هستند.
موسوی تصریح کرد: به مردم کشورمان خصوصا مردم خونگرم خوزستان و اهواز مقاوم که در گرمای 60 درجه و زیر آفتاب سوزان به ندای رهبرشان جامه عمل پوشانده اند تبریک عرض می‌کنم .


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.