خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 11500
Share

قاضی دزفولی:اشغال فلسطین بزرگترین مصیبت تاریخ معاصر است

امام جمعه دزفول گفت:اشغال فلسطین بزرگترین مصیبتی است که در تاریخ معاصر بر امت اسلامی وارد شده است.

امام جمعه دزفول گفت:اشغال فلسطین بزرگترین مصیبتی است که در تاریخ معاصر بر امت اسلامی وارد شده است.
حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی روز قدس گفت:امسال راهپیمایی روز قدس در حالی برگزار شد که مردم غزه روزه خود را زیر بمباران رژیم سفاک صهیونیست با خون افطار می کنند.
وی رژیم صهیونیست را تهدیدی جدی برای صلح و ثبات جهانی دانست و افزود:66 سال پیش سرزمین فلسطین به اشغال رژیم جعلی صهیونیست درآمد و پیر استعمار در تأسیس و اشغال این رژیم تجاوزگر نقش اساسی داشت.
امام جمعه دزفول روز قدس را روز بزرگداشت فضیلت های انسانی دانست و گفت:حمایت همه جانبه مستکبران از جنایات رژیم اسرائیل و سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایات ، خیانت به بشریت است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی سکوت مرگبار و خیانت آمیز مجامع مدعی حقوق بشر در برابر جنایات صهیونیست را نشان دهنده ماهیت آنها عنوان کرد و افزود:آمریکا با قلدری تمام از جنایات اسراییل دفاع می کند.
خطیب جمعه دزفول با اشاره به خشم مردم ایران نسبت به اسراییل افزود:حرکت عظیم و باشکوه امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس ، رژیم جنایتکار اسرائیل غاصب را بیش از پیش در افکار عمومی جهان منزوی کرده است.
وی تنها راه مقابله با اسراییل جنایتکار و متجاوز را ، مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: انتفاضه فلسطین،دشمن را خسته و مستاصل کرده است.
امام جمعه دزفول با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب اسلامی گفت:نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی اجتماعی و خنثی کننده مکر دشمن و عامل هوشیاری مسلمانان در برابر نقشه های شوم دشمن است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول از صدور مجوز تاسیس دانشکده امیرالمومنین(ع) در دزفول خبر داد و گفت: این دانشکده امسال راه اندازی می شود اما برای احداث ساختمان آن نیاز به کمک افراد خیر است.
امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک هم گفت:روز قدس روز اتحاد مسلمین و اعلام انزجار نسبت به جنایات بی رحمانه صهیونیسم است.
حجت الاسلام ˈمحمدجواد حسینی منشˈ در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری افزود:شعارهای مردم ایران اسلامی در روز قدس نماد و سمبلی در نفی ادعاهای دورغین اسرائیل و حامیان اوست.
وی گفت:مدعیان دروغین حقوق بشر در حالیکه در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده اند باید شرمنده انسانیت باشند.
حجت الاسلام حسینی منش با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های ارزشمند ملت مظلوم فلسطین بیعت کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش الوار گرمسیری در شهر حسینیه و بیدروبه برگزار شد


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.