خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 11494
Share
خوزستان رنگ مقاومت به خود گرفت

طنین ندای مرگ بر اسراییل در آسمان گرم اهواز

صدها هزار اهوازی متدین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز قدس همزمان با سراسر کشورندای مرگ بر اسراییل خود را در فضای بسار گرم اهواز طنین انداز کردند .انبوه جمعیت متدین اهوازی که برای حمایت از مردم

صدها هزار اهوازی متدین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز قدس همزمان با سراسر کشورندای مرگ بر اسراییل خود را در فضای بسار گرم اهواز طنین انداز کردند.
انبوه جمعیت متدین اهوازی که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در پاسخ به رهبر کبیر انقلاب اسلامی که روز قدس را پایه گذاری کرد امروز جمعه به خیابانهای اهواز آمدند تا حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام نمایند.
مردم روزه دار اهواز اعم از پیر و جوان و کودک وزن و مرد بصورت انبوه و متحد در خیابانهای اهواز حاضر شدند و یکپارچه ندای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس سر دادند.
گرمای طاقت فرسای اهواز هیچگاه مانع از حضور میلیونی مردم اهواز در این راهپیمایی عظیم نشد و بلکه با عزمی راسخ تر و پر شور تر از گذشته به خیابانها آمده تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.
در حال حاضر مردم مومن شهرستان اهواز پس از طی مسیرهای گوناگون خود را به محل مصلای مهدیه اهواز رسانده تا مستمع سخنان دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت باشند.
گزارشهای رسیده حاکی است که در این مراسم باشکوه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ، استاندار خوزستان و معاونین وی ، شهردار اهواز و اعضای شورای اسلامی این شهر ، روحانیون ، جانبازان و خانواده های ایثارگران ، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز اقشار مختلف مردم حضوری چشمگیر داشته اند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.