خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 45988
Share

چرا کسی به داد استقلال ملاثانی نمی‌رسد؟/ بازیکنان ما فقط به نتیجه و شرافت خود فکر می‌کنند

مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: در مسیر اهواز تا ملاثانی نزدیک به ۱۵۰ شرکت خصوصی فعال است که اگر هر کدام از آن ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغ ناچیزی به باشگاه استقلال ملاثانی کمک کنند قطعا این تیم تاکنون لیگ برتری شده بود اما نمی‌دانم چرا کسی صدای ما را نمی‌شنود یا شاید هم می‌شنوند و خود را به خواب می‌زند.

مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: در مسیر اهواز تا ملاثانی نزدیک به ۱۵۰ شرکت خصوصی فعال است که اگر هر کدام از آن ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغ ناچیزی به باشگاه استقلال ملاثانی کمک کنند قطعا این تیم تاکنون لیگ برتری شده بود اما نمی‌دانم چرا کسی صدای ما را نمی‌شنود یا شاید هم می‌شنوند و خود را به خواب می‌زند.
علی جاسمی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال، اظهارکرد: خوشبختانه روند ما به صورتی است که در جایگاه مناسبی قرار گرفته‌ایم و امتیازهایی که به دست آورده‌ایم برای بقای تیم کفایت می‌کند. اکنون مشکل اصلی ما نحوه اعزام تیم به شهرهای دیگر است و برای تهیه بلیت دچار مشکل هستیم. خواهش من از مسئولان استان خوزستان این است که نگاه ویژه‌ای به استقلال ملاثانی داشته باشند تا تیم ما تا این حد برای اعزام به شهرهایی که واقعاً نیاز است با هواپیما سفر کنیم دچار مشکل نباشد.
وی ادامه داد: چند روز دیگر تا عید نوروز باقی مانده است و باید مسئولان تلاش کنند تا حداقل با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان پولی به جیب آن ها برسد. تیم ما از نظر مالی در شرایط خوبی نیست و مسئولان باشگاه و تیم یعنی آقای حمیدی و آقای اکبرپور تنها هستند و من نمی‌دانم نمایندگان مجلس که فقط وعده و وعید می‌دهند اکنون کجا هستند و کلاً چه کاری برای استقلال ملاثانی انجام داده‌اند؟
مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: حتی نمی‌توانم بگویم مبلغ قرارداد کل بازیکن‌های تیم چقدر است و اگر بگویم تیم با چه بودجه‌ای بسته شده است، قابل باور نیست. بازیکنان ما واقعاً باشرف و نجیب هستند که در چنین شرایطی این گونه با غیرت کار می‌کنند، آن هم در حالی که در برخی تیم‌ها با اعتصاب بازیکنان در چنین شرایطی مواجه هستیم. خوشبختانه تیم ما متشکل از بازیکنان پاک و نجیب است که به هیچ چیزی جز نتیجه، زندگی خودشان و شرافت‌شان فکر نمی‌کنند اما انتظار دارند که ما در بیان مشکلات زبان آن ها  باشیم و تلاش کنیم تا حداقل شرایطی که در شأن تیم است رقم بخورد و پول مناسبی به بازیکنان تزریق شود.
وی خاطرنشان کرد: به هر حال حل مشکلات تیم به نگاه مسئولان برمی‌گردد؛ چند سال است که در این باشگاه فعالیت می‌کنم و از همه مشکلات باخبر هستم و معتقدم حل مشکلات ما بستگی به تلاش مسئولان دارد. شرکت‌های زیادی در استان خوزستان وجود دارد و حتی در مسیر اهواز تا ملاثانی نزدیک به ۱۵۰ شرکت خصوصی فعال است که اگر هر کدام از آن ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغ ناچیزی به باشگاه استقلال ملاثانی کمک کنند قطعا این تیم تاکنون لیگ برتری شده بود. اما نمی‌دانم چرا کسی به داد ما نمی‌رسد و صدای ما را نمی‌شنود یا شاید هم می‌شنوند و خود را به خواب می‌زند. سال هاست که این مطالب را می‌گوییم اما نمی‌دانم چرا توجهی نمی‌شود. شاید هم این تیم را دوست ندارند.
جاسمی گفت: هر فصل ۹۰ تا ۹۵ درصد استقلال ملاثانی با بازیکنان بومی بسته می‌شود؛ اکنون ۱۲ بازیکن تیم ما از آکادمی فولاد خوزستان و ۱۹ بازیکن دیگر ما از استعدادهای فوتبال خوزستان هستند و قابل هضم نیست که این همه بازیکن بومی در یک تیم جمع شده باشند اما یک نفر هم به داد این تیم نرسد. اکنون استقلال ملاثانی تنها نماینده خوزستان در جام حذفی است و با توجه به این مهم و افتخار، مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به ملاثانی داشته باشند. نزدیک نوروز است و باید به داد این تیم و بازیکنان برسند. شاید برخی‌ها قدر حفظ سهمیه لیگ را ندانند اما نگه داشتن این سهمیه با توجه به شرایط و بضاعت کم‌مان واقعاً سخت است. باور کنید اگر از نظر مالی ساپورت شویم قطعاً به رده‌های بالاتر هم می‌رسیم و در نهایت این افتخاری برای کل فوتبال خوزستان است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.