خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 45976
Share

پیش‌بینی ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای راه و شهرسازی خوزستان

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار سال آینده برای این دستگاه از ۲ محل ملی و مسئولیت‌های اجتماعی نفت پیش‌بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار سال آینده برای این دستگاه از ۲ محل ملی و مسئولیت‌های اجتماعی نفت پیش‌بینی شده است.
مسعود بیات‌منش امروز ۲۰ بهمن ماه اظهار کرد: اعتبار ملی تعیین شده سال ۱۴۰۳ برای این دستگاه ۲۷ هزار میلیارد ریال است که البته هنوز این رقم تایید نشده و به دنبال افزایش آن هستیم.
وی گفت: ۹ هزار میلیارد ریال نیز از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت در نظر گرفته شده که به طور معمول ۷۰ درصد اعتبار تعیین شده به استان تخصیص می‌یابد.
بیات منش با اشاره به اینکه خوزستان یکی از منابع اصلی تولید و درآمد نفت کشور است، افزود: برای ایمنی‌سازی، توسعه و تقویت راه‌های استان نیاز است که سالانه از صنایع فعال در استان ۴۰ هزار میلیارد ریال دریافت شود.
وی بیان کرد: صنایع بزرگ زیادی در استان وجود دارند که ۹۰ درصد راه‌های استان پشتیبان کننده این صنایع هستند و از این مسیرها برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند به همین دلیل نیاز است که در ایمن‌سازی جاده‌های استان همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: منابع مورد نیاز برای راه‌های استان از بخش‌های مختلف تامین می‌شود که بخشی از آن از محل ملی و بخشی دیگر استانی است. با توجه به اینکه اعتبار تخصیصی جوابگوی نیاز استان نیست برای ایمن‌سازی راه‌های خوزستان، همکاری بیشتر دستگاه‌ها و شرکت‌های فعال در استان لازم به نظر می‌رسد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.