خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 39586
Share

حسین‌زاده: در هر شهر یک مکان به نام شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شود

معاون سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان خواستار برنامه ریزی مناسب برای برگزاری با شکوه جشن پیروزی بر داعش در خوزستان شد و گفت: در هر شهر باید یک مکان به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شود.

معاون سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان خواستار برنامه ریزی مناسب برای برگزاری با شکوه جشن پیروزی بر داعش در خوزستان شد و گفت: در هر شهر باید یک مکان به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شود.
دکتر علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه هماهنگی جشن بزرگ پیروزی بر داعش اظهارکرد: در برنامه‌ریزی‌های جشن پیروزی بر داعش تا حدی برنامه‌ها بر عهده مناطق و شهرستان‌ها گذاشته شده است، چرا که این برنامه‌ها تا حدی اعتقادی هستند.
وی افزود: تبلیغات محیطی برای برگزاری مراسم برعهده شهرداری‌ها قرار دارد. همچنین در هر شهر باید یک مکان به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شود. کانو‌ن‌های دانشجویی نیز می‌توانند برنامه‌‌های مختلفی را برگزار کنند. از ظرفیت‌های فضای مجازی نیز باید به خوبی استفاده شود.
معاون سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از مسئولان می‌خواهم در برنامه‌ریزی‌های خود به مناطق کم برخوردار نیز توجه کنند تا در این مناطق مراسمات مناسبی برگزار شود.
همچنین در این جلسه منصور کتانباف، شهردار اهواز گفت: حقانیت و مظلومیتی که رزمندگان در همه کشورهای اسلامی داشتند و برنامه ریزی‌های مختلف موجب شد که پس از شش ماه داعش برچیده شود. قطعا آثار آن به جای خواهند ماند اما دیگر هزاران کیلومتر در اختیار او نیست.
وی افزود: به عنوان کسانی که تکالیفی دارند باید این پیام و اقداماتی که انجام شده است را در جامعه نشان دهیم. به نظر می‌رسد بتوانیم در این جشن همه اقشار را در کنار هم بیاوریم تا بتوانیم کارها و فداکاری‌های مدافع حرم و رزمندگان را برجسته‌تر کنیم.
شهردار اهواز ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا شهدای مدافع حرم و همچنین رزمندگانی که توفیق حضور در جبهه‌ها را داشتند، مورد قدردانی قرار بگیرند. برخی رزمندگان حتی بارها به جنگ اعزام شده‌اند. این پیروزی با هفته بسیج همزمان شده است. روز یکشنبه هفته آینده نیز گردهمایی بزرگ بسیجیان در مصلی برگزار می‌شود. امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب در هر کوی و برزن، به خصوص محلاتی که برای دفاع از حرم، شهدایی تقدیم کرده‌اند، برنامه‌های مناسبی تعریف کنیم.
کتانباف تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم محلی را برای سخنرانی و پخش برنامه‌های فرهنگی در شهر مشخص کنیم. همچنین در محلات با هماهنگی پایگاه‌های بسیج، ایستگاه‌های صلواتی اختصاص داده شوند. تبلیغات محیطی نیز باید در شهرها انجام شوند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.