خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 37311
Share

الهلال عربستان - استقلال خوزستان؛ مصاف داراها و ندارها

تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین بازی از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود .

تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین بازی از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود .
آبی‌های اهوازی که در لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات عدیده‌ای همچمون بی‌پولی دست و پنجه نرم کردند، در نهایت با کسب جایگاهی نسبتا خوب به کار خود در لیگ برتر کشور پایان دادند .
اما در لیگ قهرمانان آسیا در حالی که با حریفان متمول عربی به رقابت پرداختند، فراتر از انتظار نشان دادند و درخشش شاگردان پورموسوی آن جا بیشتر نمایان شد که موفق شدند به مرحله یک هشتم لیگ قهرمان آسیا صعود کنند .
استقلالی‌ها که با غیرت مثال‌زدنی و دست خالی کاری کردند کارستان، در ادامه این رقابت‌ها در حالی از ساعت 20:30 فردا (سه‌شنبه) در عمان پذیرای تیم الهلال هستند که بدون تمرین و با حالت اعتصاب به مصاف حریف قدرتمند خود می‌روند .
رفتن آبی‌های خوزستانی به عمان با اما و اگرهای بسیاری همراه بود؛ بازیکنان این تیم چند روزی بود که به دلیل عدم پرداخت مطالبات دست به اعتصاب زده بودند و حتی ابتدا از سفر به عمان سرباز زدند ولی در نهایت برای خوزستان و خوزستانی‌ها تن به این سفر دادند .
به نظر می‌رسد دیدار فردای دو تیم الهلال و استقلال خوزستان، در واقع مصاف بین داراها و ندارها است؛ الهلال بدون دغدغه و کاملا آماده و استقلال بی‌پول و شاید ناآماده!


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.