خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 36769
Share

باقری‌نیا : عملکرد استقلال خوزستان در آسیا فوق‌العاده بوده است

پیشکسوت فوتبال خوزستان با تحسین عملکرد بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با توجه به مشکلاتی که این تیم در تمام فصل داشته است، به نظرم عملکرد تیم فوق‌العاده بوده است.

پیشکسوت فوتبال خوزستان با تحسین عملکرد بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با توجه به مشکلاتی که این تیم در تمام فصل داشته است، به نظرم عملکرد تیم فوق‌العاده بوده است.
عبدالمجید باقری‌نیا درخصوص عملکرد استقلال خوزستان در سه هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: با توجه به و شرایط داخلی تیم و مشکلاتی که واقعا در تمام فصل این تیم با آن‌ها دست‌وپنجه نرم کرد، به نظرم عملکرد استقلال فوق‌العاده بوده است.
وی افزود: استقلال خوزستان تاکنون با سه حریف متمول که از بازیکنان خارجی بسیار گران‌قیمت و همچنین مربیان شاخص برخوردار بوده‌اند، بازی داشته و توانسته است که با هفت امتیاز صدرنشین گروه دوم باشد. باید بگویم استقلال خوزستان روز گذشته برابر لخویا اگر کمی خوش‌شانس بود و دقت بیشتری داشت، می‌توانست هر سه امتیاز بازی را ازآن خود کند.
این کارشناس فوتبال با تحسین عملکرد بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان عنوان کرد: هم کار تیمی و هم برنامه‌ریزی مربیان برای این تیم و تلاش فوق‌العاده بازیکنان استقلال و تمام آن‌چه تاکنون برای این تیم در این رقابت‌ها اتفاق افتاده، در حد بسیار خوب بوده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: یک تیم فوتبال پس از فاز آمادگی جسمی و تاکتیکی باید از نظر ذهنی نیز آماده باشد و باید بگویم کادر فنی استقلال در این بخش هیچ کوتاهی نداشته است. این تیم تمام مشکلات را به جان خریده و به‌درستی کار خود را هم در لیگ برتر و هم در آسیا انجام داده است ولی اگر انتظار داریم همین روند خوب تداوم داشته باشد، آمادگی ذهنی و روحی بازیکنان نیز تأثیرگذار است و یک بازیکن نباید مشکل معیشتی و زندگی داشته باشد.
باقری‌نیا با بیان این‌که باشگاه استقلال خوزستان در بخش آمادگی ذهنی بازیکنان به خوبی کار نکرده است، گفت: به هر حال استقلال خوزستان توانایی ادامه همین روند خوب در آسیا را دارد و این را هم نشان داده است و به نظرم با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.
وی بیان کرد: استقلال خوزستان خود را به‌عنوان یک تیم ممتاز نشان داده است و به نظرم تا این‌ جای کار نیز عملکردش در آسیا از دیگر نمایندگان ایران باتوجه به نتایج، نوع بازی و انگیزه‌ای که دارد، بهتر بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.