خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 8370
Share
جمع‌آوری حدود 30 امضا برای استیضاح چیت چیان

حفر تونل گلاب و بهشت آباد محور استیضاح وزیر نیرو

عملیات انتقال آب از طریق تونل های گلاب و بهشت آباد موجب ایجاد مشکل برای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری می شود.در حال حاضر در حال جمع آوری امضای برای استیضاح هستیم و تاکنون حدود 30 امضا جمع آوری شده است.

 نماینده مردم بروجن در مجلس با بیان اینکه تاکنون حدود 30 امضا جمع آوری شده است، گفت: عملیات انتقال آب از طریق تونل های گلاب و بهشت آباد موجب ایجاد مشکل برای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری می شود.
امیر عباس سلطانی با بیان اینکه سه گروه از نماینده گان استیضاح وزیر نیرو را در محورهای مختلف در دستور کار خود قرار داده اند، گفت: یکی از این طرح‌ها به هیأت رئیسه اعلام وصول شده است.
نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر در حال جمع آوری امضای برای استیضاح هستیم و تاکنون حدود 30 امضا جمع آوری شده است.
وی گفت: طرح استیضاح وزیر نیرو تا شنبه هفته آینده به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول می شود.
سلطانی، درباره محور استیضاح وزیر نیرو از سوی نمانیدگان استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری افزود: حفر تونل آب بهشت آباد و گلاب محور این استیضاح است که آب از طریق این تونل‌ها به اصفهان و کرمان منتقل می کند که این موضوع به دلیل نداشتن تدبیر در وزارت نیرو باعث درگیری برخی استان ها با یکدیگر در امور آب شده است.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات انتقال آب از طریق تونل موجب ایجاد مشکل برای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری می شود، تصریح کرد: در صورت انتقال آب این اقدام باید از طریق لوله صورت گیرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.