خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 8369
Share
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت:

کشاورزی رامهرمز و رامشیر متحول می‌شود

با توجه به اجرای طرح مقام مقام رهبری در احیای زمین‌های کشاورزی استان خوزستان به میزان 500 هزار هکتار و با توجه به این‌که در بخش کشاورزی همیشه از بودجه عمومی استفاده می‌کردیم، قرار است که امسال از صندوق توسعه ملی برای کلیه

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: با اجرای طرح مدنظر مقام معظم رهبری کشاورزی دو شهرستان رامهرمز و رامشیر متحول می‌شود.
شمس‌الله بهمئی  اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح مقام مقام رهبری در احیای زمین‌های کشاورزی استان خوزستان به میزان 500 هزار هکتار و با توجه به این‌که در بخش کشاورزی همیشه از بودجه عمومی استفاده می‌کردیم، قرار است که امسال از صندوق توسعه ملی برای کلیه زمین‌های کشاورزی استان تخصیص اعتبار شود، افق روشنی را برای کشاورزی استان خواهیم داشت.
وی ادامه داد: ده درصد زمین‌های کشاورزی استان مربوط به رامهرمز و رامشیر است که احیای مقداری از آن‌ها در دو سال گذشته مطلوب بوده اما ایده‌آل نیست.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: در زمینه‌های مختلف کشاورزی و دامداری شهرستان رامهرمز و رامشیر سقفی برای ارائه برخی خدمات در نظر گرفته نشده است و ارائه هرگونه خدمات باید به سهولت انجام پذیرد.
وی افزود: در سال گذشته در بخش کشاورزی در این دو شهرستان 800 نفر تسهیلات کشاورزی دریافت کرده‌اند.
بهمئی اظهار امیدواری کرد تا آنجایی که توانسته‌ایم سعی بر این بوده کشاورزی را رونق دهیم زیرا با توسعه و رشد کشاورزی می‌توانیم به خودکفائی در این عرصه برسیم و بتوانیم محصولات کشاورزی را به مرحله صادرات برسانیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.