خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 8364
Share

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان: اميدوارم با قهرماني در ليگ يك، جشن صعودمان را كامل كنيم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان پیش از دیدار تیمش برابر پدیده شاندیز مشهد برای تعیین قهرمان لیگ دسته یک کشور گفت: اميدوارم اين بازي مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جشن صعودمان را کامل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان پیش از دیدار تیمش برابر پدیده شاندیز مشهد برای تعیین قهرمان لیگ دسته یک کشور گفت: اميدوارم اين بازي مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جشن صعودمان را کامل کنیم.
بهروز مکوندی  اظهار کرد: پس از ديداري که در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور برابر آلومینیوم هرمزگان داشتیم و به پیروزی رسیدیم و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، اکنون خودمان را برای بازی مهمی که مقابل پدیده شاندیز پیش رو داریم آماده می کنیم.
وی ادامه داد: در این فاصله نیز جشن قهرمانی مان را گرفتیم و خوشحالیم که توانستیم دل مردم شهرمان را شاد کنیم. تمام سعی و تلاش‌مان این است تا این بازی مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جشن مان را کامل کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارزیابی اش از تیم پدیده شاندیز گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است و توانست صدرنشين گروه الف شود. این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. میثاقیان سرمربی این تیم سابقه بسیار درخشانی در لیگ برتر و لیگ یک دارد و توانسته در لیگ دسته یک، پنج تیم را به لیگ برتر برساند. در واقع میثاقیان از مربیان با سابقه و خوب کشورمان است. این تیم امکانات مالی خوبی دارد و حریف بسیار قدری برای ما محسوب مي‌شود.
وی ادامه داد: هدف پدیده این است که در این بازی پیروز شود ولي هدف ما هم این است که در این دیدار به پیروزی برسیم و با تمام توان ظاهر می شویم و تلاش‌مان این است تا هر طور شده است، این مسابقه را با پیروزی و شیرینی برد به پایان برسانیم.
مکوندی در ادامه خاطر نشان کرد: در طول مسابقات هواداران ما را تنها نگذاشتند و برای این بازی نیز ما را تنها نمی‌گذارند، از آن‌ها تشکر می کنم. ما مدیون آن‌ها هستیم و اگر حمایت های آن‌ها نبود قطعا ما امروز در این جایگاهی که قرار داریم، نبودیم.
وی درباره عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان كه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی اين شهرستان برگزار شد، گفت: مشکلی برای من پیش آمد که البته خاص نبود و باعث شد که من نتوانم در این جشن شرکت کنم. در همین جا از تمام مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می کنم و دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم و از آن‌ها می‌خواهم بابت عدم حضورم در این جشن، من را ببخشند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.