خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 8363
Share

میداوودی: لیگ ايران ظرفيت 20 تیمي شدن را هم دارد/فوتبال خوزستان دارد به حق خود می‌رسد

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید لیگ سیزدهم، نسبت به لیگ گذشته منظم‌تر برگزار شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید لیگ سیزدهم، نسبت به لیگ گذشته منظم‌تر برگزار شد.
میلاد میداوودی  در ارزیابی اش از عملکرد تیمش در لیگ سیزدهم، اظهارکرد: به نظرم حضور خوبی در لیگ داشتیم، چرا که اولویت ما ماندن در لیگ بود که خدا را شکر توانستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که به همین صورت هم شد، در ادامه هم بايد ببینیم که شرایط برای سال آینده به چه صورت می‌شود.
وی بیان کرد: تمام بازیکنان مان تلاش شان را کردند، هرچند که می شد جایگاه مان از این هم بهتر شود ولی متاسفانه بازی هایی را واگذار کردیم كه می توانستیم در آن حداقل به نتيجه تساوی برسیم. به هر حال اولین حضور ما در لیگ برتر بود و همین که در لیگ ماندیم، بسیار حائز اهمیت است.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره کیفیت لیگ سیزدهم گفت: باتوجه به این که تیم های بالای جدول تا روز پایانی هم با یکدیگر برای قهرمانی رقابت داشتند و مشخص نبود که قهرمان چه تیمی است، از این نظر نسبت به سال گذشته لیگ خوبی بود.
وی ادامه داد: نکته ای که در این لیگ وجود داشت، قهرمانی تیم فولاد بود که این باعث خوشحالی و افتخار تمام خوزستانی‌ها است كه جا دارد در اين جا به مجموعه فولاد تبریک بگویم. به نظرم فولادی که چندین هفته در صدر جدول قرار داشت، حقش بود كه قهرمان شود.
میداوودی گفت: باتوجه به بازی‌هایی که از این تیم می دیدیم، آن ها با نظم کار می کردند و شرایط آمادگی بازیکنانش و کادر فنی آن هم خوب بود. به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا فولاد به حقش برسد و به نظرم شکست این تیم یک هفته پیش از پایان لیگ برابر استقلال تهران در اهواز یک اتفاق بود.
وی در ادامه درباره كم‌ گل بودن ليگ سيزدهم اظهار کرد: به نظرم این موضوع به دلیل این بود که سال، سال جام جهانی است و بازیکنان از این نظر استرس داشتند. به نظرم امسال لیگ منظم تری داشتیم که تعداد بازی های کمتر در آن تاثیرگذار بود و شرایط هم نسبت به سال گذشته کمی بهتر بود ولی یکسری از تعطیلات وجود داشت که به برخی تیم ها ضربه زد که به نظرم می شد این تعطیلات هم نباشد. در کل برنامه ریزی سازمان لیگ در حد لیگ ایران خوب بود.
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره کاستی‌های لیگي كه گذشت گفت: یکی از دلایلی که برخی از بازی ها از کیفیت خوبی برخوردار نبود، مناسب نبودن زمین چمن برخی از ورزشگاه ها بود. کمی هم توپ‌هایی که بود كه البته در این زمینه بسيار بحث شد، از دیگر کاستی‌هاي لیگ بود.
وی بیان کرد: امسال ديدارهاي لیگ در زمان اعلام شده به پایان رسیدند و این که زمان بازی ها از چند هفته قبل مشخص شده بود و تغییراتی هم در آن ايجاد نشد، از دیگر نقاط قوت لیگ سیزدهم بود.
میداوودی در پاسخ به اين پرسش كه برای بهتر برگزار شدن لیگ چهاردهم چه اقداماتی بايد انجام شود؟ عنوان کرد: تیم‌ملی پس از جام جهانی، جام ملت های آسیا را پیش رو دارد كه با یک برنامه ریزی دقیق مي‌توان کار کرد. متاسفانه امسال تیم‌ملی قرار است در جام جهانی شرکت کند ولی نه اردو و نه بازی تدارکاتی‌ خاصی داشته است که این موضوع خیلی به تیم ضرر می زند. در کل باید یک برنامه ریزی خوب شود تا هم بازی های لیگ مان طبق برنامه برگزار شوند و هم برنامه های تیم ملی پیش رود تا نه مشکلی برای لیگ و نه تیم‌ملی پیش بیاید.
وی در پاسخ به این سوال که گويا قرار است از سال آینده مالیات توسط خود بازيكنان پرداخت شود، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: به نظرم این گونه خیلی بهتر است. وقتی بر عهده خود بازیکن باشد او موظف است تا آن را پرداخت کند اما اگر بر عهده باشگاه باشد پرداخت نمی شود. خود من هم یکی از آن بازیکنانی هستم که با این مشکل مواجه هستم. وقتی مالیات پرداخت نشود، با جریمه های بیشتري رو به رو می شویم. به هر حال اگر خودمان مالیات را پرداخت کنیم، دیگر مشکلات فعلي را نداریم.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره برگزاری لیگ امسال با 16 تیم و تفاوت آن با لیگ 18 تیمی گفت: من سال گذشته با تیم آلومینیوم بودم که به لیگ یک سقوط کرد؛ این تیم واقعا خوب بود و به نظرم اگر لیگ امسال 16 تیمی برگزار نمی شد و این تیم در لیگ امسال حضور داشت، می توانست یکی از بهترین تیم های فصل سيزدهم باشد. به نظرم به دلیل این که در سال جام جهانی قرار داشتیم و براي اين‌كه تعداد بازی های کمتری برگزار شود، لیگ را 16 تیمی برگزار كردند. فکر می کنم ما ظرفیت این را داریم که حتی لیگ را با 20 تیم برگزار كنيم. به نظرم تنها تفاوت لیگ 16 تیمی با 18 تیمی این بود که تعداد بازی های آن کمتر بود و زودتر به پایان رسید.
وی درباره حضور خوزستان با سه تیم در لیگ برتر سال آینده، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرده است. تیم خوبی است و طی دو سال گذشته هم حق شان این بود که لیگ برتری شوند ولی شرایطی پیش آمد که به این صورت نشد. به هر حال آن‌ها امسال توانستند بدون حرف و حدیث لیگ برتری شوند. امیدوارم که با شرایط بسیار خوبی در لیگ شرکت کنند و در لیگ هم بمانند. در کل در حال حاضر باتوجه به حضور تیم های استان در لیگ برتر کشور شرایط فوتبال مان کمی بهتر شده است و خوزستان دارد به حق خود در لیگ ایران می رسد.
میداوودی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان معتقد هستند که میانگین سنی بازیکنان در لیگ سیزدهم بالا بود، نظر شما در اين خصوص چيست؟ خاطر نشان کرد: به نظر من به این صورت نیست و میانگین سنی بازیکنان تا این حدی که روی آن مانور دادند، نيست.
وی درخصوص تصميمش براي فصل آينده اظهارکرد: قراردادم با استقلال خوزستان تمام شده است و باید منتظر ماند تا فصل نقل و انتقالات شروع شود و دید شرایط به چه صورتی است. هنوز صحبتی با باشگاه در این زمینه نكرده‌ام اما اگر به من پیشنهاد شود علاقه مند به ماندن در این تیم هستم. خوشبختانه فصل بسیار خوبی را با ویسی داشتیم و مسوولان باشگاه هم، همه شرايط را برای نتیجه گرفتن و ماندمان در لیگ مهیا کردند. خدا را شکر که در لیگ ماندیم و سهمیه استان حفظ شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.