خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 8361
Share
ريیس پلیس راهور خوزستان:

جزئيات حادثه تصادف در ميدان راه آهن /سوخته شدن 100درصدی 5نفر

ريیس پلیس راهور خوزستان علت حادثه رانندگی میدان راه آهن را سرعت بسیار بالای خودروی پژو 206 عنوان کرد و گفت: بررسي اين حادثه از زواياي مختلف و شرايط محل حادثه نيازمند برگزاري جلسات متعدد با كارشناسان مرتبط است.ساعت حدود 3:05 بامداد روز جمعه خودرو

ريیس پلیس راهور خوزستان علت حادثه رانندگی میدان راه آهن را سرعت بسیار بالای خودروی پژو 206 عنوان کرد و گفت: بررسي اين حادثه از زواياي مختلف و شرايط محل حادثه نيازمند برگزاري جلسات متعدد با كارشناسان مرتبط است.
سرهنگ عادل مجدمی  اظهار کرد: ساعت حدود 3:05 بامداد روز جمعه خودرو پژو 206 که از سمت میدان فلسطین به سمت میدان راه آهن در حرکت بود، بر اثر سرعت بسیار بالا کنترل خود را در میدان راه آهن از دست می‌دهد و واژگون می‌شود. اين در شرايطي اتفاق افتاد كه سرعت در ميدان بايد از 20 كيلومتر تجاوز نكند.
وی ادامه داد: سرعت این خودرو بالای 120 کیلومتر عنوان شده و بر اساس تصاویری که دوربین از محل ارسال کرده مشخص شده که این خودرو به دلیل سرعت بالا منحرف و به شدت به خودروهای پیکان، سمند، و یک خودروی دیگر در محل برخورد کرده و به پهلو واژگون می‌شود.
ريیس پلیس راهور خوزستان توضیح داد: بعد از واژگونی خودرو 206 ، بنزین آن شروع به ریختن می‌کند و از زمان برخورد تا وقوع انفجار تنها 20 ثانیه طول کشیده است و انفجار از 206 شروع و به خودروهای دیگر سرایت می‌کند. متاسفانه در این حادثه 5 نفر از جمله دو سرنشین پژو 206، یک نفر راننده پیکان، و دو نفر از افراد حاضر در محل جان خود را از دست می‌دهند.
مجدمی عنوان کرد: در شرایطی که مسیر مذکور خلوت بوده علت سرعت بسیار بالای پژو 206 مشخص نیست. از این بابت که تعدادی جان خود را در این حادثه ناگوار از دست داده‌اند، تاسف می‌خوریم ولی از آنجا که در ساعت وقوع حادثه مسافران قطار در خیابان حضور نداشتند، باید خدا را شکر کرد چرا که در این شرایط، شاهد حادثه‌ای ناگوارتر میشدیم و چه بسا تعداد بیشتری جان خود را از دست می‌دادند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.