خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 8358
Share

حسینی: مسجدسلیمان باید گذشته درخشان خود را در ورزش بازیابد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: گذشته مسجدسلیمان در ورزش بسیار درخشان است و باید این شهر گذشته درخشان خود را بازیابی کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: گذشته مسجدسلیمان در ورزش بسیار درخشان است و باید این شهر گذشته درخشان خود را بازیابی کند.
سیدشریف حسینی اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان پیشگام در ورزش کشور بوده، نخستین زمین گلف و زمین فوتبال در این شهرستان تاسیس شده است و به این دلیل باید کوشید تا روزهای درخشان این شهرستان در لیگ برتر بار دیگر رقم بخورد.
وی تاکید کرد: مسجدسلیمان صاحب ستارگانی در فوتبال و گلف بوده است که بار دیگر باید از فرصت حضور در لیگ برتر استفاده کرد و هویت ورزشی و قهرمانی مردم این خطه را بازیابی کرد و در این مسیر مسئولان باید تلاش زیادی به کار بندند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفع مشکلات هتل‌های این شهرستان و ورزشگاه‌ها در مسجدسلیمان باید در دستور کار قرار گیرد و متولیان امر در این زمینه باید برای تعالی ورزش خوزستان و بهبود شرایط میزبانی در استان گام‌هایی اساسی بردارند.
حسینی خاطرنشان کرد: مسجدسلیمان باید در لیگ برتر حضوری بسیار موثر داشته باشد و در این زمینه باید از همه توان مالی و حمایت معنوی مسئولان بهره‌مند شود و در این بخش مسئولان استانی باید از همه اختیارات و امکانات در این زمینه بهره ببرند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.