خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۲۴
کد خبر : 33173
Share

وضعیت مسکن مهر دزفول چگونه است؟

مدیر اداره راه شهرسازی دزفول گفت:‌ مسکن مهر این شهرستان هیچ مشکلی از نظر زیر ساخت ندارد و مردم در این واحدها به خوبی در حال زندگی هستند.

مدیر اداره راه شهرسازی دزفول گفت:‌ مسکن مهر این شهرستان هیچ مشکلی از نظر زیر ساخت ندارد و مردم در این واحدها به خوبی در حال زندگی هستند.
منصور نظریان اظهار کرد: ‌تمام 8 هزار و 700 واحد مسکن مهر این شهرستان تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته است. همچنین بحث‌های زیر ساخت این واحدها نیز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مردم از این نظر مشکلی برای زندگی ندارند.
وی افزود:‌ تمام متقاضیان این واحدها در منازل مربوطه مستقر و تمام واحدها از آب، برق و گاز مناسب برخوردار هستند.
نظریان تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر در منطقه آزادگان دزفول واقع شده‌اند و به نوعی در درون شهر قرار دارند و مانند مسکن مهر سایر شهرستان‌ها خارج از شهر نیستند. بنابراین مردم بدون هیچ مشکلی در این واحدها مستقر شده‌اند.
وی در خصوص بحث‌های روبنایی عنوان کرد: ‌سایت مسکن مهر دزفول دارای یک مسجد است که مردم از آن استفاده می‌کنند. همچنین یک پاسگاه پلیس نیز در اطراف این واحدها ایجاد شده و امنیت ساکنین را تامین می‌کند.
نظریان خاطرنشان کرد:‌ تنها مشکل امکانات روبنایی این واحدها نبود یک مدرسه است که پروژه آن تکمیل نشده که ساخت این مدرسه نیز بر عهده اداره راه و شهرسازی نیست و مربوط به سازمان نوسازی مدارس است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.