خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 32789
Share

کیانی‌زاده: با مافیای ورزش برخورد جدی می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که اگر گزارشی مبنی بر وجود مافیای ورزش به دست ما برسد، برخورد جدی با آن خواهیم داشت، گفت: هیات فوتبال استان نیز از این موضوع مراقبت می کند تا دلالی ها به حداقل برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که اگر گزارشی مبنی بر وجود مافیای ورزش به دست ما برسد، برخورد جدی با آن خواهیم داشت، گفت: هیات فوتبال استان نیز از این موضوع مراقبت می کند تا دلالی ها به حداقل برسد.
فرامرز کیانی زاده در حاشیه جلسه هدف گذاری هیات فوتبال خوزستان در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه تحقق ماده 53، اظهار کرد: استاندار سابق طبق بخش نامه ای که به دستگاه های استان داده بود، آن ها را موظف کرده بود که یک درصد از درآمد خود را در ورزش استان هزینه کنند. ضمن این که 50 درصد از سهم خود که 40 درصد از این یک درصد است را هم به اداره کل ورزش و جوانان جهت فعالیت در بخش های قهرمانی، همگانی و فرهنگی، اختصاص دهند.
وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال من و معاونانم جهت توضیح ماده 53 برای مدیران کل دستگاه های استان، نزد آن ها رفتیم و تقریبا تاکنون با 20 مدیرکل و مدیرعامل نشست داشته ایم و طی نشست ها نیز خیلی از این مسوولان، مشکلات مالی شان را مطرح کردند ولی بیشتر آن ها این قول را هم دادند که در حد توان شان به ورزش استان کمک کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با رفتن آقای مقتدایی و آمدن آقای شریعتی و با توجه به سابقه ای که او در ورزش دارد، مطمئنا رویکرد خوبی نسبت به ورزش استان خواهد داشت و به طور حتم آقای شریعتی هم از ورزش و ماده 53 در سال جاری حمایت خواهد کرد. به هر حال با توجه به این که هنوز اعتبارات سال 95 به صورت کامل به دستگاه های استان تخصیص داده نشده است، انتظار نداریم که دستگاه ها در اولین سال، پولی به ما پرداخت کنند ولی انتظار داریم این مهم از نیمه دوم سال اتفاق بیافتد.
وی بیان کرد: به هر حال خیلی از دوستان از جمله آقای شمسایی، مدیرعامل شرکت آب و برق استان و آقای بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران قول همکاری داده اند و استقبال خوبی هم داشتند. ما باز هم از طریق دستگاه های دیگر پیگیر تحقق ماده 53 خواهیم بود تا بتوانیم از نظر مالی به اندوخته ای برسیم و در نیمه دوم سال به ورزش خوزستان کمک کنیم. بدون شک کار در این زمینه، حمایت جدی استاندار را می طلبد و ما قطعا به حمایت او امیدوار هستیم.
کیانی زاده در ادامه عنوان کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما در سال های 93 و 94 به صورت چشمگیری خود را نشان داد و نتایج آن هم نمایان شده است و دارای آماری مستند در این زمینه هستیم. در سال 94 تقریبا در تمام آیتم های کشوری، آسیایی، جهانی، برگزاری کلاس های مربیگری و داوری و عضویت در تیم های ملی و همچنین عضویت در اردوهای ملی، نسبت به سال 93 رشد و پیشرفت داشته ایم.
 وی افزود: در هر صورت ما از نظر مالی بسیار بسیار در مضیقه هستیم ولی با تمام این مشکلات، سال 94 را پشت سر گذاشتیم. من و هیات ها نیز عموما بدهکار هستیم و هیات ها در خیلی مواقع برای اعزام تیم ها، پول قرض گرفته اند. اکنون هم سال 95 است و می خواهیم تمام فعالیت های سال گذشته را انجام دهیم ولی هم پول نداریم و هم بدهکاری های سال قبل را داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امیدوارم با تحقق ماده 53 و حمایت های استاندار بتوانیم در سال جاری به اعتبارات مالی دست پیدا کنیم تا ضمن پرداخت بخشی از بدهکاری ها؛ از ادارت و هیات ها کمی حمایت کنیم. به هر حال همین هدف گذاری هیات ها هم نیاز به اعتبار دارد.
وی در خصوص مافیای ورزش نیز گفت: دلال ها جایی هستند که پول باشد و در ورزش هم به جز فوتبال، در دیگر بخش ها تقریبا پول آن چنانی وجود ندارد که البته من در بخش فوتبال را هم تایید نمی کنم. به هر حال با توجه به این که باشگاه ها خصوصی هستند و خودشان هم با نفرات مورد نظر برای جذب، رایزنی می کنند، ممکن است، دلالی هایی اتفاق بیافتد. قطعا اگر گزارشی به دست ما برسد، برخورد جدی با آن خواهیم داشت و هیات فوتبال هم به صورتی است که از این موضوع مراقبت می کند تا دلالی ها به حداقل برسد. البته در این زمینه خیلی شکایت هم به دست ما نرسیده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.