خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 32759
Share

قنبرپور :نمایشگاه «بسم الله» بر دیوارهای خانه تاریخی ماپار نقش می بندد

نمایشگاه هنری آثار تایپوگرافی «بسم الله» با مشارکت هنرمندان جوان خوزستانی در خانه ماپار اهواز برپا می شود.

نمایشگاه هنری آثار تایپوگرافی «بسم الله» با مشارکت هنرمندان جوان خوزستانی در خانه ماپار اهواز برپا می شود.
گردآورده آثار هنری «بسم الله» اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت ۱۰ هنرمند از آبادان، دزفول، ماهشهر و اهواز با ۲۰ اثر پوستر و ۳۰ لوگو برگزار می شود.
نیما قنبرپور افزود: این نمایشگاه روز دهم تیرماه جاری به صرف افطار افتتاح می شود و تا ۱۴ تیر ادامه دارد. علاقمندان روزانه می توانند از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه از این آثار دیدن کنند.
وی همچنین توضیح داد: این آثار برای اولین بار به نمایش گذاشته می شوند و هنرمندانی که این آثار را خلق کردند اغلب از جوانانی هستند که دوره کارشناسی خود را در این زمینه اخیرا به پایان رساندند.
گردآورده آثار نمایشگاه هنری «بسم الله» اضافه کرد: موضوع بسم الله تا کنون به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته بود و این کار از نظر هنری و معنوی برای ما ارزشمند است.
قنبرپور همچنین یادآور شد: شخصا از سال ۷۴ بر روی این موضوع کار کرده ام و آثارم با این موضوع را در نمایشگاه های مختلفی از جمله شیراز و اهواز به نمایش گذاشتم.
نمایشگاه هنری تایپو گرافی بسم الله ۱۰ تیر در خانه ماپار واقع در ناری، خیابان خوانساری، بین کافی و جهانیان برگزار می شود. این کار با حمایت سرمایه گذار خانه ماپار، سید ابراهیم موسوی تدارک دیده شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.