خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 32322
Share

چهاردهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان پایان یافت

چهاردهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان در دشت آزادگان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

چهاردهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان در دشت آزادگان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
پس از اعلام فراخوان این جشنواره که با محوریت مسایل اجتماعی، فرهنگی، آداب و رسوم و دفاع مقدس منتشر شده بود ۳۶ متن به دبیرخانه جشنواره رسید. از این میان ۱۴ متن به مرحله بازبینی راه یافتند و هفت گروه نمایش مجوز ورود به جشنواره را دریافت کردند.
این گروه‌ها از شهرهای سوسنگرد، هویزه، ابوحمیظه، اهواز، ماهشهر و شادگان در جشنواره شرکت کردند.
در مراسم اختتامیه جشنواره برگزیدگان به شرح ذیل معرفی شدند:
بروشور:
هیات داوران لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال را به مرتضی منصوری برای طراحی بروشور نمایش «القبله الاخیره لدیدمونه» از اهواز اهدا کرد.
موسیقی:
در این بخش انتخابی هیچ کدام از نمایش‌ها انتخاب نشد.
طراحی صحنه:
هیات داوران لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال را به صورت مشترک به سارا اسدی طراح صحنه نمایش «الخنزیر» از هویزه و معصومه فریسات برای طراحی صحنه نمایش «حکایه من زمن الصمت» از سوسنگرد اهدا کرد.
بازیگری زن:
در این بخش لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به مریم طرفی برای بازی در نمایش«تالی الیل» از سوسنگرد اعطاء شد.
رتبه سوم بازیگری را زینب چلداوی برای بازی در نمایش «فی رثا الفجر» از ابوحمیظه از آن خود کرد و لوح تقدیر و مبلغ پانصد هزار ریال دریافت نمود. در این بخش برگزیده دوم  و اول معرفی نشد.
بازیگری مرد:
هیات داوران در این بخش، دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال را به عبدالهادی آلجرف برای بازی در نمایش «الخنزیر» از هویزه اعطاء کرد و یوسف محسناوی برای بازی در نمایش «السلم» از ماهشهر به عنوان رتبه دوم، لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال را دریافت کرد.
علی سودانی برای بازی در نمایش «حکایه من ز من الصمت» و عقیل حمادی برای بازی در نمایش «القبله الاخیره لدیدمونه» از اهواز به صورت مشترک رتبه سوم را کسب و مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال را به همراه لوح تقدیر دریافت کردند.
کارگردانی:
هیات داوران لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال را به رضا حویزاوی برای کارگردانی نمایش «حکایه من ز من الصمت» از سوسنگرد به عنوان رتبه سوم کارگردانی اهدا کرد.
در این بخش لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به مرتضی منصوری برای نمایش «القبله الاخیره لدیدمونه» از اهواز به عنوان رتبه دوم اعطاء شد و عبدالهادی آلجرف برای کارگردانی نمایش «الخنزیر» از هویزه به عنوان رتبه اول معرفی و دیپلم افتخار و مبلغ چهار میلیون ریال را دریافت کرد.
هیات داوران در بخش نویسندگی انتخابی نداشت.
سعید آلبوعبادی، ناصر میاحی و فواد رابحی داوری چهاردهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان را بر عهده داشتند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.