خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 32225
Share
آخرین وضعیت آسیب دیدگی نایب‌قهرمان المپیک

نصیرشلال: انجام تزریق دوم برایم خطرناک است

نایب قهرمان المپیک گفت: در مورد این‌که تزریق دوم را هم انجام دهم باید تصمیم‌گیری کنم اما چون خطرناک است تقریبا نظرها به سمت نزدن است.

نایب قهرمان المپیک گفت: در مورد این‌که تزریق دوم را هم انجام دهم باید تصمیم‌گیری کنم اما چون خطرناک است تقریبا نظرها به سمت نزدن است.
نواب نصیرشلال درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی‌اش در آستانه حضور در جام‌فجر که دومین رقابت گزینشی المپیک برای این وزنه‌بردار محسوب می‌شود، اظهار‌کرد:‌ هنوز پزشکان نظر قطعی نداده‌اند. با دکتر نوروزی و یکی دو ارتوپد صحبت کرده‌ایم. کارهای فیزیوتراپی‌ام را نیز زیر نظر دکتر نوروزی انجام می‌دهم تا نظر نهایی را اعلام کنند.
او ادامه داد: نظرها بر این است که تزریق دوم در کمرم را انجام دهم اما این کار خطرناک است زیرا امکان دارد درد را ساکت کند اما وقتی من فشار بیاورم تاثیر مخرب بگذارد. حتی پزشک هم گفت ممکن است پاهایم بی‌حس شود. آن زمان مسئولیت این با چه کسی است؟ از این رو فکر می‌کنم چون آسیب آن زیاد است نظرها به سمت نزدن باشد. با این حال باید دید چطور می‌شود. نظر سرمربی تیم ملی و کادر پزشکی هم مهم است. البته تصمیم نهایی را باید خودم بگیرم. در نهایت پس از رسیدن به یک جمع‌بندی طی دو روز آینده تصمیم خواهیم گرفت.
نایب قهرمان المپیک با ابراز ناراحتی از آسیب دیدگی‌اش گفت: هنوز نتوانسته‌ام به طور کامل این اتفاق را هضم کنم و نسبت به آن واکنش نشان دهم. واقعا در شوک هستم. اول باید در مورد اینکه بخواهم تزریق دوم را انجام دهم تصمیم بگیرم و بعد به فکر این باشم که در جام فجر شرکت کنم یا خیر.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.