خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 32218
Share

خبیر :لزوم جلوگیری از تردد تانکرهای سوخت عراقی از پل سوم اهواز

سرپرست استانداری خوزستان گفت: مردم باید مشاهده کنند که امکانات بهتر و قیمت مناسب و حتی برخورد مناسبی در تاکسی ها وجود دارد تا به سوی استفاده از تاکسی ها هدایت شوند. قطعا مشکل در بخش تاکسی است که مردم به سوی مسافربرهای شخصی می روند.

سرپرست استانداری خوزستان گفت: مردم باید مشاهده کنند که امکانات بهتر و قیمت مناسب و حتی برخورد مناسبی در تاکسی ها وجود دارد تا به سوی استفاده از تاکسی ها هدایت شوند. قطعا مشکل در بخش تاکسی است که مردم به سوی مسافربرهای شخصی می روند.
فرج الله خبیر در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه وضعیت ترافیک هسته شهر اهواز نابسامان است، اظهار کرد: باید برای رفع ترافیک در هسته مرکزی شهر اهواز تلاش کرد و طرح هایی تنها در این خصوص اجرا شود.
وی ادامه داد: حد فاصل خیابان امام(ره) تا خیابان طالقانی کوچه هایی وجود دارد که مسافربرها مدام در حال تردد در آنها و تخلیه مسافر هستند که باید به این وضعیت توجه کرد. همچنین برای مسافربرهای شخصی باید راهکاری پیدا و این مساله حل شود، می توان خودروهای مسافربر شخصی را به تاکسی تبدیل کرد.
سرپرست استانداری خوزستان با بیان اینکه هر طرح باید در بازه زمانی مشخصی به اتمام برسد، گفت: عدم ساماندهی مسافربرهای شخصی می تواند مشکلات امنیتی نیز ایجاد کند و به همین جهت باید در کنار ساماندهی تاکسی ها، مسافربرهای شخصی را نیز ساماندهی کرد. همچنین باید اطلاع رسانی درستی به مردم در خصوص مسافربرهای شخصی و تاکسی ها انجام شود.
خبیر ادامه داد: البته بسیاری از تاکسی های موجود از امکانات مناسبی برخوردار نیستند و یا اینکه در هوای گرم از کولر استفاده نمی کنند و یا در ازای روشن کردن کولر کرایه اضافه می گیرند. باید تاکسی ها ملزم باشند امکاناتی که در اختیار دارند را در اختیار رفاه مردم بگذارند و طوری نباشد که شاهد این گونه موارد باشیم.
وی عنوان کرد: مردم باید مشاهده کنند که امکانات بهتر و قیمت مناسب و حتی برخورد مناسبی در تاکسی ها وجود دارد تا به سوی استفاده از تاکسی ها هدایت شوند. قطعا مشکل در بخش تاکسی است که مردم به سوی مسافربرهای شخصی می روند.
سرپرست استانداری خوزستان عنوان کرد: در طرح های ترافیک در هسته مرکزی شهر اهواز باید امکاناتی در نظر گرفته شود تا مردم در تردد به مرکز شهر با خودروی شخصی با مشکل مواجه نشوند. حداقل این است که مکانی مناسب برای پارک وجود داشته باشد و طوری نباشد که همانند اکنون در تمام کوچه های هسته مرکزی شهر خودروها به صورت دوطرفه پارک باشند.
خبیر با بیان اینکه باید برای مشکل ترافیک هسته شهری راهکارهایی پیدا شود، عنوان کرد: شهرداری باید وارد عمل شود و به دنبال راهی باشد که بتوان تسهیلاتی را در اختیار مردم قرار داد.
وی با اشاره به تردد خودروهای سنگین از پل سوم (شهید دقایقی) اهواز عنوان کرد: باید به صورت دقیق بررسی شود که چه اقدامی لازم است در خصوص جلوگیری از تردد ماشین های سنگین از پل سوم در نظر گرفته شود. نه دلیلی دارد که تانکرهای سوخت رسان عراقی وارد شهر شوند و نه آنکه از پل سوم عبور کنند به همین جهت باید این موضوع بررسی شود.
سرپرست استانداری خوزستان با بیان اینکه شهروندان انتظار دارند که شرایط مناسبی برای رانندگی آنها فراهم شود، گفت: اکنون شرایط خیابان ها و معابر در سطح استان به شکل مناسبی نیست؛ کنده کاری های بسیاری در خیابان ها مشاهده می شود، مخابرات و شرکت های آب و برق، تعمیرات بسیاری در خیابان ها انجام می دهند و با آنکه هزینه آن به شهرداری پرداخت می شود ولی ترمیم نمی شود و حتی اگر ترمیمی صورت می گیرد، به درستی انجام نمی شود و به همین جهت موانعی در خیابان ها ایجاد می شود. باید این مشکلات حل و فصل و شرایطی مناسب برای مردم و پلیس برای کنترل ترافیک ایجاد شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.