خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 31654
Share
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیامدهای سیل:

وضعیت خوزستان هنوز سفید نیست

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از برقراری وضعیت زرد و امکان برقراری وضعیت سفید پس از گذشت حدود دو هفته از وقوع سیل در استان خبر داد.هاشم بالدی اظهار کرد: در پی سیلابی که در دو هفته گذشته در استان رخ داد، مدیریت بحران

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از برقراری وضعیت زرد و امکان برقراری وضعیت سفید پس از گذشت حدود دو هفته از وقوع سیل در استان خبر داد.
هاشم بالدی اظهار کرد: در پی سیلابی که در دو هفته گذشته در استان رخ داد، مدیریت بحران خوزستان تاکنون وضعیت استان را سفید اعلام نکرده است.
وی با اشاره به مولفه‌هایی که بنا بر آن وضعیت سفید اعلام می‌شود، ادامه داد: هنگامی که سلامت افراد تهدید نشود، وضعیت سفید اعلام خواهد شد. همچنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مرکز بهداشت خوزستان در زمینه سلامت مناطق سیل‌زده خوزستان در حال انجام بررسی هستند و آهک‌پاشی فاضلاب‌ها و پساب‌ها، مدیریت پساب‌ها و چاه‌های فاضلاب، سم‌پاشی چاه‌های فاضلاب و رسیدگی به وضعیت اصطبل حیوانات در مناطق سیل‌زده در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: مدیریت بحران استان همان‌گونه که پیش و پس از حادثه اقدام می‌کند، هم‌اکنون نیز در حال بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده است؛ اکنون وضعیت زرد در استان خوزستان اعلام شده است ولی ممکن است که از اواخر وقت امروز تا اوایل فردا (8 اردیبهشت ماه) وضعیت به حالت سفید تبدیل شود.
وی با بیان این‌که وضعیت روستاهای سیل‌زده استان از حالت بحرانی خارج شده است، بیان کرد: در حال حاضر شبکه‌های آب و برق و گاز بیشتر روستاهای سیل‌زده استان وصل شده است. همچنین مدارس در این مناطق برقرار است. به جز روستای یزاب در منطقه شعیبیه شوشتر، برق همه وصل شده و شبکه برق روستای یزاب نیز امروز وصل خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.