خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 31647
Share
منتخب مردم شادگان:

مجلس آینده اصول‌گرا است/ مجلس دهم برای رفع موانع اقتصادی چاره‌اندیشی می‌کند

منتخب مردم شادگان گفت: بر خلاف ادعاها مجلس آینده اصول‌گرا است و رفع رکود و موانع اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.مجید ناصری‌نژاد اظهار کرد: با توجه به آمار موجود اکثریت مجلس دهم در اختیار جریان اصول‌گرایی است و با این شرایط

منتخب مردم شادگان گفت: بر خلاف ادعاها مجلس آینده اصول‌گرا است و رفع رکود و موانع اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.
مجید ناصری‌نژاد اظهار کرد: با توجه به آمار موجود اکثریت مجلس دهم در اختیار جریان اصول‌گرایی است و با این شرایط مجلس آتی نیز همچنان اصول‌گرا خواهد بود.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه نمایندگان مجلس دهم رفع رکورد و موانع موجود اقتصادی است و در این خصوص از تمام ظرفیت‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد.
منتخب مردم شادگان خاطرنشان کرد: مجلس دهم به‌دنبال کمک به تحقق عینی و ملموس اقتصاد مقاومتی است و تحقق این موضوع را مهم‌ترین عامل خروج کشور از رکود می‌دانیم.
وی گفت: تقویت اقتصاد ملی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی می‌تواند شرایط اقتصادی را از وضعیت حال حاضر خارج کند.
ناصری‌نژاد مهم‌ترین مشکل اقتصاد کشور را عدم توجه به بهره‌وری، بالفعل نشدن ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی و همچنین بی‌توجهی به نیروی انسانی کارآمد و متخصص عنوان کرد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی خوزستان گفت: متأسفانه با وجود افزایش حجم سرمایه‌گذاری در بخش‌های تجاری و صنعتی در استان همچنان وضعیت بیکاری جوانان به ویژه نخبگان بغرنج است.
وی علت عدم کاهش نرخ بیکاری در استان را بی‌توجهی به اولویت دادن نیروهای بومی در امر استخدام عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه بحث توجه به نیروهای بومی فقط در حد شعار باقی‌مانده و در عمل آمار به گونه‌ای دیگر است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.