خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 31641
Share

بی‌احتیاطی، رستوران فست‌فود را به آتش کشاند

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در دو ملک تجاری در شب گذشته خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در دو ملک تجاری در شب گذشته خبر داد.
امیرنجفی اظهار کرد: ساعت 23:29 شب گذشته (دوشنبه)، در تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‎نشانی اهواز، از سوی مالک یک رستوران فست‌فود خبر آتش‎سوزی در یک ملک تجاری در منطقه کیانپارس داده شد.
وی ادامه داد: ماموران آتش‎نشان 3 دقیقه پس از اطلاع از این حادثه با 2 خودروی اطفا حریق در محل حاضر شده و با توجه به تماس به موقع مالک رستوران فست‌فود، توانستند حریق را به موقع اطفا کرده و از سرایت آن به دیگر نقاط رستوران و فروشگاه‎های همجوار جلوگیری کنند.
نجفی با بیان این‌که در این حادثه کسی آسیب ندید، گفت: علت اصلی این حادثه ریخته شدن روغن داغ بر روی گاز و آتش گرفتن فِر پخت پیتزا تشخیص داده شد.
 مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در صورت وجود کپسول خاموش‎کننده دستی در محل، این حادثه با خسارت کمتری همراه می‎شد.
وی در ادامه از وقوع آتش‎سوزی در ساعت 21:15 همین روز در  یک کافی‌نت در منطقه منبع‌آب خبر داد و عنوان کرد: در این حادثه نیز آتش‎نشانان 4 دقیقه بعد از دریافت تماس شهروندان، در محل حادثه حاضر شدند و تیم عملیاتی متشکل از 3 خودرو اطفا حریق اقدام به مهار شعله‎های آتش کردند.
نجفی بیان کرد: خسارت این حریق شامل تعدادی دستگاه رایانه با متعلقات، میزهای چوبی، درب آهنی و دیگر وسایل ملک اعلام شده است.
وی با بیان این‎که در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد، عنوان کرد: عمدی یا غیرعمدی بودن این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.