خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 30610
Share

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت‌آبادان: در سوپرلیگ کشور خواسته‌مان کسب مقام بود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت‌آبادان پس از کسب جایگاه پنجمی در سوپرلیگ A کشور، گفت: باتوجه به زحمتی که کشیدیم، خواسته‌مان کسب مقام بود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت‌آبادان پس از کسب جایگاه پنجمی در سوپرلیگ A کشور، گفت: باتوجه به زحمتی که کشیدیم، خواسته‌مان کسب مقام بود.
زهرا مرتضی‌زاده در خصوص جایگاه پنجمی این تیم در سوپرلیگ کشور در اولین حضور این تیم، اظهارکرد: گفته می‌شود برای تیمی که اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند، جایگاه پنجمی خوب است ولی خودمان این اعتقاد را نداریم، چرا که باتوجه به زحمتی که کشیدیم و تیمی که بستیم، خواسته‌مان این بود که جزو چهار تیم بالا باشیم و بتوانیم مقام کسب کنیم.
وی افزود: به هر حال برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که جلوی عملکرد دلخواه کادرفنی و تیم را می‌گیرد. ما امسال به چند مشکل برخوردیم؛ یکی از مشکلات‌مان این بود که اجازه ندادند بازیکن خارجی جذب کنیم و دیگر این‌که در بازی پلی‌آف برابر بندرعباس با اشتباه داوری شکست خوردیم و مانع از این شد که جزو چهار تیم قرار بگیریم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت‌ آبادان درباره سطح لیگ نیز گفت: فکر می‌کنم امسال تیم‌ها به یکدیگر نزدیک‌تر بودند و سطح مسابقات به صورتی بود که قهرمان به صورت صد درصد مشخص نیست.
وی در پاسخ به این سوال که نتیجه اعتراض‌تان به عملکرد داوری بازی پلی‌آف برابر بندرعباس چه شد؟ عنوان کرد: فدراسیون فیلم بازی را بازبینی و رای را به سود ما اعلام کرد و بر این اساس خانم صابری، سرداور این مسابقه را از قضاوت 12 بازی محروم کرد.
مرتضی‌زاده گفت: امیدوارم هر قانونی که قرار است برای سال آینده وضع شود، مشخص شود و اگر قرار است جذب بازیکن خارجی منع شود، قانون برای همه تیم‌ها باشد و همچنین بازی‌ها به صورت رفت و برگشت باشند تا بتوانیم در شهرمان بازی‌های بیشتری برگزار کنیم و بازیکنان و جوانان‌مان بیشتر پیشرفت کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.