خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 30601
Share

دست‌نشان: وضعیت نفت‌ آبادان گرگ و میش است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که تا آخرین فرصتی که داریم، تلاش می‌کنیم تا تیم لیگ برتری شود، گفت: وضعیت فعلی‌مان گرگ و میش است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که تا آخرین فرصتی که داریم، تلاش می‌کنیم تا تیم لیگ برتری شود، گفت: وضعیت فعلی‌مان گرگ و میش است.
نادر دست‌نشان اظهارکرد: شرایط‌مان در مواردی خوب است ولی در کل راضی نیستیم، چرا که هنوز حق خودمان و مردم خوب آبادان، ادا نشده است.
وی بیان کرد: می‌دانیم که خوزستانی‌ها و آبادانی‌ها انتظاری فراتر از این دارند و بر هیمن اساس تیم تلاش می‌کند تا به این اهداف برسد. به هر حال از شرایط راضی نیستم، چرا که وضعیت جدولی‌مان مناسب نیست و هنوز نتوانسته‌ایم فاصله‌مان را با تیم‌های بالای جدول کم کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان افزود: با توجه به برد اخیر که پس از دو شکست حاصل شد، تیم از استرس خارج شده است و خوشبختانه توانسته‌ایم طلسم پیروز نشدن در خانه را در زمان هدایت من، بشکنیم که این حاصل تلاش تک‌تک بازیکنان و حمایت و صبوری هواداران است.
وی خاطرنشان‌کرد: تمرینات‌مان برای بازی آینده از سر گرفته شده است تا بتوانیم با پیروزی در این دیدار، شکست خانگی سه هفته پیش را جبران کنیم تا فاصله‌مان کمتر و به آینده امیدوار شویم.
دست‌نشان در پاسخ به این سوال که آیا با این فاصله ایجاد شده، نفت می‌تواند به لیگ برتر صعود کند؟ گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و این موضوع در تمام دنیا وجود دارد. ما باید تا زمانی که فرصت داریم، امیدوار باشیم و از تمام رسانه‌ها و تماشاگران و همچنین مسوولان خواستار حمایت و صبر هستیم و این بسیار مهم است. در کنار این موضوع مهم، کار فنی مربیان و بازیکنان، آخرین زنجیره این اتحاد است تا در نهایت تیم را به لیگ برتر متصل کنیم.
وی بیان کرد: تا آخرین فرصتی که داریم، تلاشم را برای لیگ برتری شدن تیم می‌کنم و اکنون هم امیدوارم؛ هرچند کار خیلی سختی است و این را می‌دانم ولی ما نفت آبادان هستیم و جزو بزرگترین تیم‌های ایران می‌باشیم و همگی باید این باور را داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان گفت: من به نوبه خودم قول می‌دهم که بازیکنان تلاش خود را کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم به خواسته به‌حق مردم آبادان دست پیدا کنیم. فوتبال زنده و بیدار است و ما باید خودمان را بیدار کنیم و به صعود امیدوار باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.