خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 30596
Share

وضعیت نقل و انتقال دانشجو در دانشگاه رامین خوزستان در نیم‌سال جدید

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با تبیین شرایط نقل و انتقال به این دانشگاه، گفت: در نیم‌سال بهمن‌ماه با هفت درخواست برای مهمان و انتقال به دانشگاه یا دانشگاه‌های دیگر موافقت شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با تبیین شرایط نقل و انتقال به این دانشگاه، گفت: در نیم‌سال بهمن‌ماه با هفت درخواست برای مهمان و انتقال به دانشگاه یا دانشگاه‌های دیگر موافقت شد.
دکتر عباس عبدشاهی در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان در نیم‌سال دوم با بیان این‌که متقاضی ورود به دانشگاه به‌صورت مهمان کم اما متقاضی برای خروج به‌طور نسبی بیشتر است، اظهار کرد: به‌طور معمول با درخواست‌های ورود به‌صورت مهمان موافقت می‌شود اما به دلیل احتمال کاهش تعداد دانشجویان هر وروردی به زیر حدنصاب، برای خروج سخت‌گیری‌هایی اعمال می‌شود؛ دانشجویان برای درخواست خروج باید دلیل موجه و منطقی ارائه دهند.
وی افزود: بر اساس آیین نامه دانشجویی که 24 واحد را در دانشگاه مبدأ بگذارند در صورتی که در کارنامه محرمانه خود (کارنامه کنکور سراسری) نمره لازم برای ورود به دانشگاه مقصد را کسب کرده باشد، در صورت وجود ظرفیت در رشته مورد نظر می‌تواند انتقال دائم اخذ کند؛ همچنین دانشجویی که ترم اول را بگذراند در صورت داشتن معدل مناسب می‌تواند جهت مهمان‌شدن به دانشگاه دیگر اقدام کند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به این‌که شهریه دانشجویان مهمان به‌صورت شبانه حساب می‌شود، گفت: به دلیل این‌که این دانشگاه یک دانشگاه تخصصی کشاورزی است، تعداد در خواست‌های نقل و انتقال به‌طور معمول کم است. در نیم‌سال جدید تعداد مهمانان ورودی چهار نفر و تعداد مهمانان خروجی یک نفر بوده است، همچنین در این نیم‌سال با درخواست 2 دانشجو برای انتقال دائم به دانشگاه موافقت شد.
تقویم آموزشی نیمسال دوم
عبدشاهی همچنین با اشاره به تقویم آموزشی این نیم‌سال دانشگاه گفت: کلاس‌ها از 29 دی‌ماه شروع شده و یکم خرداد‌ماه پایان می‌یابد؛ امتحانات نیم‌سال نیز از دوم تا 17 خرداد‌ماه برگزار می‌شوند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا تاریخ 26 خرداد‌ماه مهلت دفاع از پایان‌نامه خود را دارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.