خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 28215
Share

فرج‌اللهی : مهمترین موضوع انتخابات مشارکت مردم است

بنشست مشورتی فرماندار شادگان با نخبگان شهرستان با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ایجاد تالار سخن در سطح شهرستان عصر امروز محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

بنشست مشورتی فرماندار شادگان با نخبگان شهرستان با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ایجاد تالار سخن در سطح شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.
بهروز فرج‌اللهی فرماندار شادگان در این نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت وحدت ملی و نا‌امیدی دشمنان می‌شود اظهار کرد: در سال‌جاری برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور محسوب می‌شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نخبگان شهرستان می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشند،گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای نشانه اقتدار نظام و همدلی و همزبانی دولت و ملت می‌باشد.
فرماندار شادگان اضافه کرد: رای دهنده‌ای که پای صندوق‌های رأی می‌آید باید با برنامه‌ریزی درست در جهت بالابردن سرنوشت شهر خود پی ببرد، رأی انداختن در صندوق عاری از تعصبات باشد و مصلحت شهر خود را در اولویت هدف واقعی قرار دهد.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای سبب رسوایی دشمنان می‌شود اضافه کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده در این عرصه، اتحاد و همدلی خود را برای مقابله با خواسته‌های نامشروع استکبار جهانی به‌نمایش می‌گذارند.
فرج‌اللهی در پایان تشکیل اتاق فکر در کلیه ادارات و نهادهای شهرستان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این اتاق فکرها باعث می‌شود که بسیاری از مشکلات شهرستان را مرتفع کند و این کمکی برای مسئولان شهرستان در راستای راه‌کارها و برنامه‌ریزی‌های جدی و درست در برطرف کردن مشکلات خواهد بود.
در این جلسه دستورالعمل واصله از استان در راستای تشکیل تالار سخن و هدف از تشکیل آن و برنامه‌های این تالار مطرح شد.
بخشدار خنافره شادگان در ادامه این نشست اظهار کرد: در ماه پایانی امسال انتخاباتی دیگر در کشور برگزار خواهد شد که همه وظیفه داریم برای برگزاری باشکوه آن حماسه‌ای دیگر رقم بزنیم.
مهدی طبری افزود: هر کس التزام عملی به ولایت و نظام داشته باشد و از مسیر مراجع قانونی تایید شود برای ما محترم است و دست‌اندرکاران وظیفه دارند بستر تبلیغ را برای همه افراد فراهم کنند تا مردم آزادانه و در کمال آرامش رای خود را به صندوق‌ها بریزند.
وی خاطر نشان کرد: امانت‌داری یکی از اصول حاکم بر انتخابات است و با استناد به فرمایش امام که «رای مردم میزان است» وظیفه داریم امانتدار خوبی باشیم و از آرا صیانت کنیم.
طبری بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانونی؛ آبرو و حیثیت دولت و نظام است و تمامی فرآیند انتخابات حق‌الناسی است که باید از آن حفاظت کرد.
بخشدار خنافره در پایان گفت: تمامی دلسوزان کشور از جمله اعضای ستاد انتخابات و هیئت‌های نظارت در زیر خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هدف آنان برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی با حضور حداکثری همه افراد واجد شرایط است، بنابراین باید سعی کنیم با تعامل قانونی و هم‌فکری هرچه بیشتر در این زمینه کوشش کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.