خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 26957
Share

فولادوند:حضور 3 تیم خوزستانی در لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور

نمایندگان خوزستان در هر دو بخش بانوان و آقایان در دور اول لیگ برتر 70 متر تیراندازی با کمان کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

نمایندگان خوزستان در هر دو بخش بانوان و آقایان در دور اول لیگ برتر 70 متر تیراندازی با کمان کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.
بهزاد فولادوند، دبیر هیات تیراندازی با کمان استان اظهارکرد: این مسابقات 23 مهرماه به میزبانی تهران در بخش‌های ریکرو و کامپوند برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان‌کرد: خوزستان در بخش‌های ریکرو آقایان و بانوان و کامپوند آقایان نماینده دارد که در بخش ریکرو آقایان و بانوان به ترتیب تیم‌های نفت امیدیه و یوتاب و کامپوند آقایان نماینده دزفول در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.
دبیر هیات تیراندازی با کمان خوزستان با بیان این‌که برای اولین بار است که سه تیم از استان در لیگ تیراندازی با کمان 70 متر شرکت می‌کنند، عنوان‌ کرد: ما سال‌های گذشته نفت امیدیه را داشتیم که در بخش ریکرو شرکت می‌کرد و برای اولین بار است که در بخش ریکرو بانوان و کامپوند آقایان نماینده داریم و تجربه اول این دو تیم در این مسابقات است. امیدوارم حضور این چنینی تیم‌‌های استان در این لیگ، شروعی برای حضورهای بیشتر تیم‌های خوزستانی در رقابت‌‌ها باشد.
وی خاطرنشان‌کرد: این مسابقات طی چهار دور برگزار خواهد شد که یکی از این مراحل اواخر پاییز به میزبانی امیدیه خواهد بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.