خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 23183
Share

گرایلو :سهم ۷۶ درصدی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در تخلیه کالاهای اساسی کشور

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از سهم ۷۶ درصدی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در تخلیه کالاهای اساسی کشور از جمله غلات خبر داد.

 ابوطالب گرایلو در سفر به بندر ماهشهر اظهار کرد: به همت و تلاش کارشناسان امور بندری این اداره کل و با استفاده از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی، تا پایان اردیبهشت ماه امسال 2 میلیون و 12 هزار و 520 تن انواع غلات در مجتمع بزرگ بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امام تخلیه شد.
وی اضافه کرد: در اردیبهشت ماه امسال همچنین موفق به کسب رکورد تخلیه روزانه غلات به میزان 29 هزار و 786 تن در این مجتمع بندری شدیم.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد: برنامه ریزی مدون، کسب آمادگی و افزایش توان عملیاتی برای پذیرش و تخلیه کشتی‌های ورودی حامل غلات و بهره گیری از توانمندی بخش خصوصی مجرب از جمله عوامل این موفقیت و روند مثبت شاخص‌های عملیاتی تخلیه غلات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده‌اند.
گرایلو با بیان سهم 76 درصدی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در تخلیه کالاهای اساسی کشور از جمله غلات گفت: این مجتمع بزرگ بندری با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز و برخورداری از تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری و قابلیت نگهداری کالا، توانایی پذیرش و تخلیه حجم بالایی از غلات را دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.