خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 23181
Share

تا اطلاع ثانوی سينما ساحل اهواز شرمنده مردم است!

بی‌شک بروز مسایل و مشکلات جانبی و حاشیه‌ای بر دلسردی مردم از تماشای فیلم در سینماها می‌افزاید. حالا که فضایی سرد بر سینماهای ما حاکم است شایسته نیست گرمای هوا سردی این فضا را گرم‌تر کند!

 قضیه از این قرار است که مدير سينما ساحل اهواز گفت: این سینما به دلیل بروز مشکل در سیستم تهویه تا اطلاع ثانوی فیلمی را روی پرده نخواهد برد.
 پيام نيک​فرد  خاطرنشان کرد: روز گذشته با گرم شدن سالن سینما شرمنده مردم شديم. من و همكارانم نمي​توانستيم سرمان را بالا بگيريم و از خجالت آب شده بوديم. مردم هنگام خروج از سالن خيس عرق بودند ولی اعتراضي نمي​كردند. ما ديگر نمي​توانيم شرايط ديروز را تحمل كنيم و اگر تا آخر هفته نتوانيم سيستم سرمايشي را تأمين كنيم سينما را تعطيل خواهيم كرد.
 او اظهار كرد: هم​اكنون دو فیلم "نهنگ عنبر" كه تنها در سينما ساحل اهواز در سراسر خوزستان اكران خواهد شد و "در دنياي تو ساعت چند است؟" در اختيار ما است كه قرار بود از امروز روي پرده بروند اما با عرض شرمندگي فعلا سانسي براي اكران فيلم در سينما ساحل نداريم.
 مدير سينما ساحل اهواز یادآوری کرد: از سال گذشته كه سينما ساحل اهواز را تحويل گرفتيم با هزينه شخصي اقدام به تعمير سيستم سرمايشي آن با كمک موسسه سينما شهر كرديم. موسسه سينما شهر موسسه​اي زير نظر وزارت ارشاد است كه وظيفه تأمين تجهيزات سينماهاي سراسر كشور را بر عهده دارد.
 وي با اشاره به این که سيستم سرمايشي کنونی سینما ساحل اهواز ديگر كارايي سابق را ندارد افزود: اگر امسال هم بخواهیم سيستم سرمايشي را تعمير كنيم سال ديگر يا شايد چند ماه آینده باز هم همين آش و همين كاسه خواهد بود. سينما ساحل اهواز پرفروش​ترين سينماي اهواز است و به‌روزترين فيلم​ها را در اهواز اكران مي​كند. در حالي كه همه چيز براي اكران فيلم و سپري كردن روزهاي خوب در این سينما فراهم است خنده​دار است كه نبود سیستم سرمایشی باعث تعطيلي این سينما شود.
 مدير سينما ساحل اهواز اظهار كرد: سيستم سرمايشي سينما ساحل اهواز مشكل دارد و وسع مالي ما اجازه نمی‌دهد تا سيستم سرمايشي جديد بخريم چون تاكنون هر چه درآمد داشته‌ايم خرج سينما كرده‌ايم. ما پيمانكار هستيم و سينما را اجاره كرده​ايم و وسع مالي ما آن قدر نيست كه سيستم سرمايشي جديد بخريم.
 نيک‌​فرد ادامه داد: امروز مجبور شديم علي​رغم ميل باطني و با اعلام قبلي تا اطلاع ثانوي سینما را تعطیل کنیم. کولرهای این سینما هم‌اكنون در دست تعميرند اما چون قديمي هستند ديگر كارايي لازم را ندارند و تنها راه حل اين است كه كولرهاي جديد بخريم. اين در حالی است که هيچ سينماي دیگری در اهواز درگير مشکل سرمايشي و تهويه نيست.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.