خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 23078
Share

رئیس جمهور :سرزمین نفت ما توسط 1+5 و شورای امنیت اشغال شده است

رئیس جمهور گفت: دنیای اقتصاد ما امروز در اشغال است، و ما می‌خواهیم با ابزار سیاسی، دیپلماسی، سرزمین اقتصادی‌مان را که به ناروا تصرف شده است را آزاد کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در هشتمین کنگره علمی تجلیل از ایثارگران با بیان اینکه امروز در فضای سرزمین فروش نفت ما اشغال شده است اظهار کرد: عفلقیان نمی‌گذارند نفتی که از آن مردم ما است را بفروشیم تا زندگی مردم اداره شود. یعنی سرزمین نفت ما توسط 1+5 شورای امنیت و قدرت‌ها اشغال شده است و ما باید خرمشهر نفتمان را آزاد کنیم.
گزیده سخنان روحانی را در ادامه می خوانید:

  • امروز سرزمین فعالیت‌های اقتصادی ما با دنیا توسط افلغیان جدید یعنی 1+5 و شورای امنیت سازمان ملل اشغال شده است، امروز در دنیای اقتصاد جلوی حرکت ما را گرفته‌اند و روابط بانکی ما با دنیا در سراسر جهان توسط عفلقیان جدید محدود شده است و باید تمامی سرزمین‌های تصرف اقتصادی تجاری، و علمی مان را که درسراسرجهان به ناروا اشغال شده است به عنوان خرمشهر جدید و خونین شهر جدید از دست دشمن آزاد کنیم.
  • در سالروز سوم خرداد جمع شده‌ایم تا بگوییم ما ملتی هستیم که خرمشهر را فراموش نمی‌کنیم و امروز هم خرمشهرهایی را پیش رو داریم و مصمم هستیم تمام خرمشهرها بدون استثنا به دست این ملت و هدایت رهبری آزاد شود.
  • سوم خرداد زندانی سال 61 نیست همچنین سوم خرداد یک حادثه نیست بلکه یک حماسه و پروسه است که ادامه خواهد یافت تا همه خرمشهرهای سرزمین اقتصادی تجاری بانکی بیمه‌ای، اجتماعی و سیاسی، سیاست خارجی، فرهنگی و علمی و غیره آزاد شود تا جشن بگیریم.
  • جشن سوم خرداد برای اشغال‌های جدید دشمن دیر نیست و با اراده و قدرت و ایمان ملت ایران و دولتی که مامور این ملتند ان‌شا‌ء الله قدم به قدم خرمشهرها را آزاد خواهیم کرد و همانطور که سرداران نظامی ما خرمشهر را آزاد کرده است سرداران جنگی ما هم خرمشهرهای جدید را آزاد خواهند کرد.
  • ملت بزرگ ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که به فکر استقرار انقلاب و ساماندهی ساختار جدید نظام مواجه بود با توطئه‌های پیش بینی نشده ای از جمله حمله عفلقیان به مرزهای غربی کشور روبرو شد، صدام فکر می‌کرد با حمله به ایران ظرف سه روز تا یک هفته خوزستان تجزیه می‌شود و تهران ناچار به خواسته‌های عراق تن در دهد.
  • اساس ایستادگی ملت ایران خاک، خون، نژاد نبود.  اساس پیروزی ملت ایران قدرت ایمانش بود که برتر از خون و نژاد عمل کرد و عشق به اسلام و وطن به عنوان رکن‌های اساسی برای حرکت جامعه بود و زن و مرد و مسلمان و غیر مسلمان از هر قومی را به صحنه آورد.

پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.