خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 22644
Share

جزییات مراسم تجلیل از برترین​های فوتبال خوزستان

دبیر هیات فوتبال خوزستان جزییات مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال استان در سال 93 را تشریح كرد.

علی طرفی اظهاركرد: طی این مراسم قرار است از قهرمانان تمام رده‌های سنی لیگ​های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان و همچنین از داوران، ناظران و مربیان برتر استان تقدیر شود.
وی با بیان این‌که این مراسم برای اولین بار در سطح استان خوزستان اتفاق می‌افتد و کاری کم‌نظیر است، گفت: این مراسم روز سه‌شنبه (22 اردیبهشت‌ماه) در تالار شرکت نفت اهواز برگزار خواهد شد و طی آن به قهرمانان و برترین‌ها، مدال و جام قهرمانی اهدا می‌شود.
دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: از حسنی​خو مشاور وزیر ورزش و جوانان، كاشانی مسوول هماهنگی‌های فدراسیون​های وزارت ورزش و جوانان، كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، تاج رییس سازمان لیگ، بهروان مسوول كمیته مسابقات فدراسیون، بهاروند مسوول كمیته استانی فدراسیون، اسدی مسوول واحد استان‌های فدراسیون، استاندار خوزستان، مدیركل ورزش و جوانان استان و تمامی مدیران كل، فرمانداران، شورای شهر، نمایندگان استان و پیشکسوتان فوتبال استان برای شرکت در این مراسم دعوت کرده‌ایم.
وی با قدردانی از زحمات عوامل هیات فوتبال استان در سال 93، افزود: در سال گذشته 20 لیگ در تمام رده‌های سنی رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم. همچنین تغییرات اساسی‌ای داشتیم و راه​اندازی سیستم جامع در برگزاری مناسب مسابقات بسیار به ما كمك كرد.
طرفی خاطرنشان‌کرد: برای اولین بار صدور ID كارت‌های تیم​های استانی را خود هیات انجام داد. همچنین ما با بررسی​هایی كه داشتیم‏، توانستیم در رده​های پایه با متخلفین، یعنی كسانی كه از بازیكنان تقلبی در مسابقات استفاده می​كردند، برخورد كنیم و حتی در مواردی نیز تیم از دور مسابقات كنار گذاشته شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.