خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 22355
Share

مكوندي: اگر به اندازه سرسوزن برای ماند‌ن اميد باشد، تلاش​مان را می‌کنیم

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: از عملكرد تيمم در بازی با استقلال خوزستان اصلا راضي نيستم و به نظرم نسبت به دیدارهای قبلي‌ اصلا بازي خوبي ارائه نداديم.

بهروز مكوندي درباره دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان، اظهاركرد: مي​دانستيم شرايط تيم ما و استقلال خوزستان در جدول به صورتي است كه هر دو تيم به دنبال پيروزي هستند تا بتوانند وضعيت​شان را در جدول بهبود بخشند، البته وضعیت استقلال نسبت به ما بهتر بود.
وي خاطرنشان‌كرد: حريف با توجه به اين‌كه در خانه ما بازي مي​كرد تمام تلاشش ارائه يك بازي بسته بود تا با ضدحملات به كسب نتيجه مطلوب دست پیدا کند. تیم ما در نيمه اول اين مسابقه كمي صاحب توپ و ميدان بود و توانست يكي، دو موقعیت هم ايجاد كند كه البته موقعيت​‌های خيلي مهمي نبودند. استقلال هم يك موقعيت بسيار خوب داشت كه از آن استفاده نكرد.
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان افزود: در نيمه دوم نيز استقلالي​ها بيشتر چشم به پيروزي داشتند و  ما هم هجومي بازي كرديم ولي در كل من از عملكرد تيمم اصلا راضي نيستم و نسبت به دیدارهای قبلي‌مان اصلا بازي خوبي ارائه نداديم. تيم استقلال هم با توجه به اين‌كه به دنبال كسب حداقل يك امتياز بود، به نتيجه دلخواهش دست پيدا كرد و تيم ما را در پايان جدول نگه داشت.
وي بيان‌كرد: متاسفم كه نتوانستیم بازي خوبي ارائه دهيم و نتيجه مطلوبي كسب كنيم و باید بگویم اين نتيجه كار ما را براي ادامه مسابقات جهت ماندن در لیگ بسيار سخت كرد. اين مسابقه حكم شش امتياز براي ما داشت چرا كه استقلال يكي از رقباي ما در انتهاي جدول بود.
مكوندي گفت: از سه بازي آيندمان با تيم​هاي سپاهان، ذوب آهن و ملوان به دو پيروزي نياز داريم تا بتوانيم در ليگ بمانيم و اين در حالي است كه سپاهان و ذوب آهن براي كسب سهميه آسيايي مي​جنگند. در كل بازي‌هاي سختي پيش‌رو داريم ولي تمام تلاش​مان را با تمام مشكلاتي كه داريم، مي​كنيم و اگر به اندازه سر سوزن اميد باشد، تلاش​مان را براي كسب بهترين نتيجه انجام مي​دهيم و اميدوارم خداوند نيز كمك كند تا در ليگ بمانيم.
وي عنوان‌كرد: ما به جز بازي روز گذشته برابر استقلال به نظرم در ساير مسابقات​مان مانند ديدار با فولاد‌خوزستان، نفت تهران و تراكتور بازي​هاي خوبي ارائه داده بوديم و اميدوارم در سه بازي‌های آينده هم ارائه‌گر يك بازي خوب باشيم و هم نتايج لازم را براي ماندن در ليگ به دست آوريم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.