خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 21830
Share

خنیفر: 10 امتیاز دیگر بیاوریم در لیگ می‌مانیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم در تبریز امتیار لازم را به دست آوریم و خودمان را از پایین جدول به بالا بکشانیم.

عبدالهادی خنیفر اظهار کرد: تیم ما پس از بازی با صبا پنج روز تمرین داشت و از بیست و هشتم اسفند تا چهارم فروردین ماه تمرینات‌مان تعطیل شد. مجددا از پنجم فروردین تمرینات‌مان از سر گرفته شده است که تمرینات خوب، منظم و پرفشاری داشته‌ایم تا ان‌شاالله بتوانیم از بازی با تراکتورسازی، امتیاز خوب و حیاتی کسب کنیم.
وی بیان کرد: همیشه شش هفت بازی پایانی لیگ برای بازیکنان و کادر فنی مهم است و در حال حاضر هم شرایط ما به صورتی است که تیم دوازدهم جدول هستیم و نیاز به امتیاز داریم و ان‌شاالله بتوانیم امتیاز لازم را در تبریز به دست آوریم و خودمان را از پایین جدول به بالا بکشانیم.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه گفت: ماندن‌مان در لیگ دست خودمان است و اگر بتوانیم از شش هفت بازی پایانی لیگ 10 امتیاز کسب کنیم، می‌توانیم در لیگ بمانیم. امسال شرایط به صورتی است که هر تیمی که بتواند 28 یا 29 امتیاز بگیرد می‌تواند در لیگ بماند. شرایط ما برای ماندن در لیگ سخت است ولی تمام بازیکنان و کادرفنی در حال تلاش هستند تا ان‌شاالله سهمیه استان را نگه داریم.
وی بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ را حساس ارزیابی و عنوان کرد: در دیدار با تراکتورسازی، حریف به دنبال رسیدن به صدر جدول است و ما هم به دنبال رساندن خودمان به جایگاهی بالاتر هستیم و باید بگویم هر بازی برای ما حکم فینال دارد.
خنیفر در ارزیابی‌اش از تیم تراکتورسازی، گفت: رسول خطیبی برای این تیم زحمت کشید و البته از زمانی که تونی اولیویرا آمده است نیز روند کارشان خوب بوده است. به نظر من تراکتور تیم خوب و قدرتمندی است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.