خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۰۲
کد خبر : 21250
Share

میرابی:آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران مناطق عملیاتی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان‌های تابعه با تمام امکانات آمادگی پذیرایی از زائران مناطق عملیاتی را دارند.

سید محمد میرابی در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد:‌ به واسطه اردوهای راهیان نور خانواده‌ها و نسل جوان با مناطق عملیاتی آشنا می‌شود و از نزدیک در جریان فداکاری‌ها و رشادت‌های فرزندان این مرزو بوم در پاسداری از نظام قرار می‌گیرند.
وی در ادامه با اشاره به این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان معین یادمان در استان معرفی شده است، افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان‌های تابعه با تمام امکانات آمادگی پذیرایی از زائران مناطق عملیاتی را دارند و زائران با خاطره‌ای خوش به استان‌های خود برگردند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: بدون شک اگر امنیتی امروز در کشور برقرار است مرهون نثار خون پاک شهیدان است.
میرابی عنوان کرد: اگر تلاش صادقانه رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی نبود قطعا ما آرامش امروز را نداشتیم.
وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص نقش اثرگذار کاروان‌های راهیان نور در انتقال پیام شهدا به نسل آینده و جوانان گفت: ‌درخواست این است که با توجه به هزینه‌های برگزاری این اردوها، امسال تمهیداتی اتخاذ شود سفری پرخیر و برکت و تاثیرگذار برای زائران مناطق عملیاتی داشته باشیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در طول سه سال گذشته بیش از 18 هزار نفر از همکاران در قالب کاروان‌های راهیان نور به خوزستان برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند و امسال نیز به یاری خداوند با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پذیرای حدود 7 تا 8هزار نفر زائر در سطح وزارتخانه و دیگر سازمان‌های تابعه خواهیم بود.
میرابی در ادامه با اشاره به اختصاص مسئولیت امور یک منطقه عملیاتی به هر وزارتخانه افزود:‌ مسئولیت دو جایگاه شلمچه خوزستان و سیرانوند کردستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محول شده است که این دو مکان معین یادمان‌ها خواهند بود.
وی به بیان برنامه‌ها و انتظارهای خود از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان‌های تابعه در استقبال از زائران راهیان نور پرداخت.

*فرهنگ بسیج در کشور باید به نسل‌های آینده منتقل شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد:‌ بسیج در کشور ما دارای جایگاه و قداست والایی است.
هوشمند صفائی افزود: فرهنگ بسیج در کشور باید زنده نگه داشته شده و به نسل‌های آینده منتقل شود و یکی از راهکارهای آن، تداوم و توسعه اردوهای راهیان نور است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.