خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 21236
Share

كياني​زاده: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی اهواز برای خوزستان یک فرصت است

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: افتتاح پیست موتورسواری و اتومبیلرانی غدیر اهواز برای استان یک فرصت است.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: افتتاح پیست موتورسواری و اتومبیلرانی غدیر اهواز برای استان یک فرصت است.
فرامرز كياني​زاده اظهار كرد: نزديك به سه چهار سال پيش بحث بر اين شد كه اهواز نياز به يك پيست موتورسواري و اتومبيلراني دارد؛ چرا كه جواناني بودند كه در خيابان​ها با دریفت​ كشيدن و ديگر حركات، مشكلاتي به وجود آورده بودند كه همين موضوع باعث شد كه مسوولان بسيار به فكر راه​اندازي يك پيست باشند كه البته آن موقع نتيجه​اي حاصل نشد.
وي بيان كرد: زماني كه ورزشگاه غدير اهواز راه​اندازي و من هم مديركل شدم، سعي و تلاشم اين بود كه محل پيست فعلي را در اختيار هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان قرار دهيم. ضمن اين‌كه هدف​مان اين بود كه اين پيست را از ورزشگاه تفكيك كنيم؛ چرا كه خيلي از مواقع بحث مي​شد كه AFC ايراد مي​گيرد و يا با توجه به اين‌كه ورزشگاه كاملا در اختيار هيات فوتبال است، راضي نباشد كه هيات ديگري از اين محل زماني كه كسي از هيات فوتبال در محل نيست، از آن استفاده كند و مشكلاتي به وجود بيايد و در نهايت من به اين نتيجه رسيديم كه بهترين راه​حل اين است كه محل پيست از ورزشگاه تفكيك شود.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان افزود: به هر حال اين پيست مجموعه​اي كامل است كه بر اساس ماده 88 مي​توان اين مكان را به صورت قانوني و اجاره​اي در اختيار هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان قرار داد. در كل با راه​اندازي اين پيست، جواناني كه در خيابان​ها اقدام به انجام حركات خطرناك مي​كنند مي​توانند با حضور در محل اين پيست، هيجانات دروني​شان را تخليه كنند. در هر صورت اين پيست علاوه بر بخش همگاني براي فعاليت در بخش قهرماني نيز مناسب است. ما افتتاح اين پيست را يك فرصت مي​دانيم و سعي​مان بر اين است كه تبليغات بسيار وسيعي صورت بگيرد تا همه مردم استان از وجود اين پيست اطلاع پيدا كنند كه قطعا استقبال هم خواهد شد.
وي خاطرنشان‌كرد: با حضور مردم، بخش همگاني تامين مي​شود و در كنار آن مي​توانيم علاقه‌مندان اين رشته را نیز آموزش دهيم كه اين بخش براي ما بسيار مهم است و اين آموزش ديدن باعث مي​شود علاقه‌مندان در خيابان​ها معقولانه​تر به رانندگي بپردازند؛ به تبع از دل كساني كه در بخش همگاني به تمرين مي​پردازند، استعدادهايي نيز شناخته خواهند شد كه به سمت قهرماني كشيده مي​شوند. با راه‌اندازي چنين مكان‌هايي، جوانان ما از خيابان‌ها به سمت چنين مكان‌هايي مي‌آيند و ديگر مشكلي به وجود نمي‌آيد.
كياني​زاده گفت: در اين رشته مدال​هاي مختلفي وجود دارد كه با كار در بخش حرفه​اي مي​توانيم در مدال​آوري نيز پيش بيفتيم. به نظرم با توجه به اين كه اهواز كلانشهر است، اين ظرفيت را دارد كه صاحب دو سه پيست استاندارد و بزرگ دیگر نيز شود كه شهرداري ظرفيت انجام اين كار را دارد و ان‌شاالله كه بخش​هاي خصوصي نيز استقبال كنند و حتي درآمدزايي خوبي نيز خواهد داشت.
وي بيان كرد: اين پيست چند منظوره است كه در راستاي افتتاح آن، جوانمردي رييس هيات و همكارانش طي دو سال اخير بسيار زحمت كشيدند، ضمن اين‌كه شهرداري مرکز و منطقه 2 اهواز نيز بسيار كمك داشتند كه از تمام اين نفرات تشكر مي​كنم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.